Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-10-05, 13:17
  #1
Medlem
Tja!
Tänkte kolla om någon vet hur man lägger in teman från datorn till mobilen? Och om man behöver göra om filens format eller nåt innan man lägger in?
Detta gäller en K750i. Har sökt men tyvärr inte hittat nåt
Citera
2007-10-05, 14:49
  #2
Medlem
filen ska heta .thm för att funka.

skickas från dator till tele med bluetooth.
Citera
2007-10-06, 00:22
  #3
Medlem
rev_s avatar
eller via kabel
Citera
2007-10-06, 11:06
  #4
Medlem
Gött de fungera
Va nog bara fel på de filerna jag laddat ner tidigare.
Tack ska ni ha!
Citera
2007-10-06, 11:27
  #5
Medlem
Hur lägger man in spel?

Nu har jag en ny fråga, hittar ingen tråd om de heller
Nu har jag laddat ner spel till datorn som jag vill lägga på mobilen, dessa är också .jar filer. Vet dock inte var jag ska lägga dessa spel? Finns ju mappar för musik, tema, bilder och video men inte för spel?
Citera
2007-10-06, 11:33
  #6
Medlem
Novrils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Access
Nu har jag en ny fråga, hittar ingen tråd om de heller
Nu har jag laddat ner spel till datorn som jag vill lägga på mobilen, dessa är också .jar filer. Vet dock inte var jag ska lägga dessa spel? Finns ju mappar för musik, tema, bilder och video men inte för spel?

När jag hade min k700i så lade jag spelen i huvudmappen, dvs. där alla andra mappar finns tex: Themes, pictures, Programs, Other osv. Om du lägger den där ska den nog placera sig själv... Fattar du?
Citera
2007-10-06, 11:39
  #7
Medlem
Testade men mobilen frågade inte om jag ville placera spelet någonstans, så jag bestämde mig för o kolla om den ändå råkat hamna med de andra spelen, men så blev de inte
Citera
2007-10-06, 12:15
  #8
Medlem
Ja bestämde mig för o testa att lägga den i mappen other så hamnade spelet där. Sedan valde jag installera så frågade den om jag ville lägga spelet i "spel". Nu fungerar de perfekt
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback