Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-10-02, 17:34
  #1
Avstängd
Lucky_stars avatar
Nu står det helt plötsligt att jag ska sätta i SIM kortet. Men det är ju i. Har inte tagit ut det. Skit skumt. Samt att när jag satt och snacka med en kompis förra höste ni mobil så var det helt plötsligt en som sa. Lägg av med det där i luren. Så jag böt nummer då det verkade som om man var avslyssnad och det verkr va så nu med då jag beger kod från smsmutopia men aldrig får nån
Citera
2007-10-02, 17:43
  #2
Medlem
Varför ger folk så lite information de bara kan när de vill få hjälp med ett problem?
Citera
2007-10-02, 17:55
  #3
Avstängd
Lucky_stars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av math(random)
Varför ger folk så lite information de bara kan när de vill få hjälp med ett problem?


Det står "Sätt i SIM-kort"

Men Sim kortet är ju i!

Så det kanske är nån som driver med en och skickar ut den texten till mobilen fasst sim kortet är i!

Sen får jag ingen kod från smsutopia heller. har ju glömt mitt login namn!
Citera
2007-10-02, 20:13
  #4
Medlem
]CraP}s avatar
Eller så är din sim-kortshållare lite glapp...
Det är ett rätt vanligt fel.
Citera
2007-10-02, 20:34
  #5
Avstängd
Lucky_stars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ]CraP}
Eller så är din sim-kortshållare lite glapp...
Det är ett rätt vanligt fel.


Jassså men den funkade ju i eftermiddags! Nej den är inte glapp det andra kortet som man haft abbonemang på funkade. Men där stod det sim inaktivt. Men så ska det stå!
Citera
2007-10-02, 20:37
  #6
Medlem
bysnuffs avatar
räcker rätt så ofta att man stöter till mobilen lite hårt, så måste man stänga och starta den, annars blir det ofta sim inaktivt osv, jätte vanligt fel
Citera
2007-10-02, 21:22
  #7
Avstängd
Lucky_stars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bysnuff
räcker rätt så ofta att man stöter till mobilen lite hårt, så måste man stänga och starta den, annars blir det ofta sim inaktivt osv, jätte vanligt fel


jag har redan stängt av och startat den flera gånger. samt tagit ut sim kortet men fel fortfarande!

Fan gel på allt snart går väl dvd recordern sönder också. mp3 spelaren, datan, telefonerna är paj!
Citera
2007-10-02, 21:22
  #8
Medlem
Vad är det för telefon?
Om du tar ur och sätter i simkortet ber telefonen dig fortfarande att "Sätt i SIM-kort"?
Citera
2007-10-02, 21:25
  #9
Avstängd
Lucky_stars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av math(random)
Vad är det för telefon?
Om du tar ur och sätter i simkortet ber telefonen dig fortfarande att "Sätt i SIM-kort"?


sony ericsson nummer vet ej
Citera
2007-10-02, 21:26
  #10
Avstängd
Lucky_stars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av math(random)
Vad är det för telefon?
Om du tar ur och sätter i simkortet ber telefonen dig fortfarande att "Sätt i SIM-kort"?

ja det gör den!
Citera
2007-10-02, 21:34
  #11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Lucky_star
jag har redan stängt av och startat den flera gånger. samt tagit ut sim kortet men fel fortfarande!

Fan gel på allt snart går väl dvd recordern sönder också. mp3 spelaren, datan, telefonerna är paj!




Hahahahahaha!
Tack för garven mannen. Du ska bara ta och kabba ner lite, ingen är ute efter dig.
Citera
2007-10-02, 21:34
  #12
Medlem
underrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucky_star
sony ericsson nummer vet ej


MEN TA REDA PÅ DET FÖRFAN OM DU VILL HA HJÄLP
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback