Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-10-03, 19:28
  #13
Medlem
Sorkus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Butcher
Arbetade tidigare på ett vakbolag och körde då som väktare nere i tuben...
Inga drogtester, vaken innan anställning eller under anställning...
Såå under mina 2 år där s¨blev det inga "Stick kontroller"

Men NU ska jag på en intervju på ett ÄNNU större företag och min magkäsla säger mig att jag åker dit så de ryker om de

Visst så sitter kolan kvar i någon dag, men de haschet sitter juh upp till 4-5 veckor jag dricker vatten som en kamel men tror fan att jag inte får jobbet pga det...

Sååå jag lär väl sluta som väktare på något ruttet bolag och vakta seven eleven på nätterna
Jävligt dumt allts¨å
Du kanske borde tänka om och se vad du har för alternativ, för väktare verkar du inte passa som eftersom du knarkar...
2007-10-03, 20:00
  #14
Avstängd
xamis avatar
Hur ofta brukar du röka?
Så länge du inte röker mer än 1-2ggr i månaden kan du nog vara ganska säker på att pissa rent inom en vecka om du dricker mkt vatten. Varierar såklart beroende på vikt,längd osv, finns folk som pissat rent efter 2dagar efter ha rökt ganska mkt och dom som åkt dit på pissprov fast dom inte rökt på några veckor.
2007-10-04, 21:15
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sorku
Du kanske borde tänka om och se vad du har för alternativ, för väktare verkar du inte passa som eftersom du knarkar...

Har arbetat som väktare i över 2 års tid nu och provade hasch nångång vid 17 års ålderns (Första gången)
Andra gången blev dock för några dagar sen eftersom jag varit arbetslös någon månad... dagen efter ringer de på luren om att jag blivit kallad till en intervju!
Knarkare?!?!? Gå o lägg dig människa!
Blir man en knarkare för att man röker en halving? Så fine! Klassa mig som pundare!

Som om du aldrig smakat på mammas hostmedicin!
2007-10-04, 21:16
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xami
Hur ofta brukar du röka?
Så länge du inte röker mer än 1-2ggr i månaden kan du nog vara ganska säker på att pissa rent inom en vecka om du dricker mkt vatten. Varierar såklart beroende på vikt,längd osv, finns folk som pissat rent efter 2dagar efter ha rökt ganska mkt och dom som åkt dit på pissprov fast dom inte rökt på några veckor.


Nej nej! De här var andra gången jag rökte!
är väl närmare 180 cm och väger väl runt 70 pannor...
Och tro mig! Jag dricker mer vatten än en ensam arab ute i öknen
2007-10-10, 10:42
  #17
Medlem
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Butcher
Har arbetat som väktare i över 2 års tid nu och provade hasch nångång vid 17 års ålderns (Första gången)
Andra gången blev dock för några dagar sen eftersom jag varit arbetslös någon månad... dagen efter ringer de på luren om att jag blivit kallad till en intervju!
Knarkare?!?!? Gå o lägg dig människa!
Blir man en knarkare för att man röker en halving? Så fine! Klassa mig som pundare!

Som om du aldrig smakat på mammas hostmedicin!


Precis, såna där trångsynta idioter som kommenterar så där ska ha en batong upp där solen inte skiner utan vaselin!

Men till ditt problem, kan du inte be en polare pissa åt dig sedan förvara några centiliter på ett diskret sätt och försöka överlämna?

Själv ska jag också drogtestas den 15 oktober och det är blodprov i samband med en hälsokontroll. Vet inte om dom kommer att be mig pissa också, jag rökte några bongar runt den 15 september och jag dricker vatten som fan, minst 3 liter om dagen. Jag kan ju rapportera senare om hur det gick...
2007-10-10, 10:49
  #18
Medlem
Deannas avatar
Det känns som att diskussionen har blivit mer inriktat mot drogbruk än arbetesliv, så jag skickar denna tråd vidare..
Då det både rör sig om cannabis och centralstimulerande preparat så ser jag inte att den passar i något av dessa forum.. Så jag skickar till drogakutenforumet..
(drogmodsen får skicka den vidare om den anser att den kommit fel)..

A&S -> Drogakuten.

/ Moderator
2007-10-10, 16:30
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Precis, såna där trångsynta idioter som kommenterar så där ska ha en batong upp där solen inte skiner utan vaselin!

Men till ditt problem, kan du inte be en polare pissa åt dig sedan förvara några centiliter på ett diskret sätt och försöka överlämna?

Själv ska jag också drogtestas den 15 oktober och det är blodprov i samband med en hälsokontroll. Vet inte om dom kommer att be mig pissa också, jag rökte några bongar runt den 15 september och jag dricker vatten som fan, minst 3 liter om dagen. Jag kan ju rapportera senare om hur det gick...
15 september? Det är nog rätt lungt då ska du se.
2007-10-10, 18:31
  #20
Medlem
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smoeggarn
15 september? Det är nog rätt lungt då ska du se.
Jasså? Om dom tar blodprov och letar efter THC? Finns ju folk som har torskat på pissprov när dom har rökt fyra veckor innan testet....
2017-06-03, 13:04
  #21
Medlem
Vilka typer av drogtester kör man på vaktföretagen? Vet att Avarn kör hårtester, är vet någon hur det ser ut på Nokas och Securitas?
Skulle uppskatta svar!
2017-06-03, 13:20
  #22
Moderator
Morfar-52s avatar
(FB) Arbetsliv och arbetsmarknad / https://www.flashback.org/sok/drogtest?f=105 /låst
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback