Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-04-26, 19:24
  #85
Medlem
Jockeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Fan hon ser ju väldigt bra ut. Jag hade gärna knullat med henne

Eddie har även gjort en låt till sin dotter http://www.youtube.com/watch?v=0ai9xxNdejc


Jag håller med dig, Eddies dotter e sjukt jävla het! Lätt att man hade satt på henne!
Citera
2014-12-13, 16:20
  #86
Medlem
Eddie regerar....

Kolla youtube om meningen med livet...

Citera
2014-12-14, 10:03
  #87
Medlem
SvenneMelons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Eddie regerar....

Kolla youtube om meningen med livet...


länk?
Citera
2014-12-19, 00:36
  #88
Medlem
indexhtmls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myrix
Han drack ju tyvärr väldigt mycket och fick förstorat hjärta på grund av detta. Också en anledning till att han dog

Han fick nog inte förstorat hjärta av spriten, men kombinationen fick honom att trilla av pinn alldeles för tidigt.

Polaren ringde nyss från Övik och var helt hysterisk. Han hävdade att ha sett Eddie inne på Statoil, att han hoppat upp i en Maersk-långtradare och försvunnit norrut. Finns det nån möjlighet att Eddie gjort en genuin Elvis och lever egentligen??? Jag tyckte att polaren var en idiot och frågade varför han inte följt efter lastbilen eftersom han är ett så stort fan. Men han sa att han inte körde själv, och att föreren av bilen reagerat som jag och tyckt att polaren var en idiot. Sen blev jag lite tveksam, för polaren ÄR ett stort fan och har både sett Eddie live och pratat med honom flera gånger. Vad säger ni?
Citera
2014-12-19, 01:07
  #89
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av indexhtml
Vad säger ni?
Foliehatt på.
Citera
2014-12-19, 09:38
  #90
Medlem
_Dante_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av indexhtml
Han fick nog inte förstorat hjärta av spriten, men kombinationen fick honom att trilla av pinn alldeles för tidigt.

Polaren ringde nyss från Övik och var helt hysterisk. Han hävdade att ha sett Eddie inne på Statoil, att han hoppat upp i en Maersk-långtradare och försvunnit norrut. Finns det nån möjlighet att Eddie gjort en genuin Elvis och lever egentligen??? Jag tyckte att polaren var en idiot och frågade varför han inte följt efter lastbilen eftersom han är ett så stort fan. Men han sa att han inte körde själv, och att föreren av bilen reagerat som jag och tyckt att polaren var en idiot. Sen blev jag lite tveksam, för polaren ÄR ett stort fan och har både sett Eddie live och pratat med honom flera gånger. Vad säger ni?


Jag svettades fram Eddies porträtt i form av en svettfläck i armhålan på min T-shirt vid ett tillfälle, och sådant händer bara med människor som gått över till andevärlden!

Din polare snackar i foliehatten alltså!
Citera
2015-04-05, 23:56
  #91
Medlem
Kanske en del skvallervärde i detta. Tyckte dock att det här var förbannat roligt:

https://www.youtube.com/watch?v=EGLFN-DQUS8
Citera
2017-01-19, 00:51
  #92
Medlem
Gnomegirls avatar
Hej vänner.
Hade tyvärr aldrig tillfälle att träffa den store mästaren själv.
Men däremot har jag träffat hans son Anders, och han var totalt sjuk!
Äpplet faller inte långt från päronträdet, eller hur man säger. Anders Norstedt-totalskön snubbe.
Är det någon som vet vad han gör och hur det går för honom nuförtiden?



MVH/Gnomegirl
Citera
2017-01-22, 03:21
  #93
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Hej vänner.
Hade tyvärr aldrig tillfälle att träffa den store mästaren själv.
Men däremot har jag träffat hans son Anders, och han var totalt sjuk!
Äpplet faller inte långt från päronträdet, eller hur man säger. Anders Norstedt-totalskön snubbe.
Är det någon som vet vad han gör och hur det går för honom nuförtiden?



MVH/Gnomegirl

Anders sjunger i bandet Norstedtz gör Eddie covers och egna låtar. Bra band är de också, kanske inte lika bra som farsan.
https://www.youtube.com/watch?v=faKCvdTJMa4
Citera
2017-02-18, 17:03
  #94
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Anders sjunger i bandet Norstedtz gör Eddie covers och egna låtar. Bra band är de också, kanske inte lika bra som farsan.
https://www.youtube.com/watch?v=faKCvdTJMa4

Häftigt!
Tack för svar och länk.
Lika bra som farsan lär han ju aldrig bli, svårt att mäta sig med ett geni liksom. Mikael Ramel måste ju haft samma problem, mäta sig med Povel? Morsning!



MVH/Gnomegirl.
Citera
2017-03-01, 03:28
  #95
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Häftigt!
Tack för svar och länk.
Lika bra som farsan lär han ju aldrig bli, svårt att mäta sig med ett geni liksom. Mikael Ramel måste ju haft samma problem, mäta sig med Povel? Morsning!



MVH/Gnomegirl.

Precis lika bra som Errol blir han ju aldrig, och det finns det ingen som kan bli som han.
Kanske ot men jag gillar inte de som försöker härma och imitera Eddie Meduza, visst om man gör en cover på någon låt eller är ett tributband så kan jag förstå varför man härmar han.
Gillar inte när Eddie Nilsson m.m som gör egna låtar och försöker låta som att de var Errols låtar genom att härma rösten och använder hans ordspråk, tycker bara det blir töntigt. Men jag accepterar att Anders liknar Errol, då han är hans son och är mer naturligt lik sin far i humor och låtskapande.
Citera
2017-06-01, 19:57
  #96
Medlem
Finns det någonstans man kan hitta Eddie Meduza och Leila Bergendahls privata videor fortfarande?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback