Citat:
Ursprungligen postat av athxr
Men kan det möjligtvis inte vara så att det faktiskt är så att dom begår flest brott?
Jag läste nånstans om undersökningar som man gjort angående detta. Jag kommer inte ihåg siffrorna men kontentan var att de flesta brott begås av svenskar. Även om man räknade procentuellt. Men alla brott som invandrarna gör är ju svenskarnas fel eftersom de är så främlingsfientliga vill PKiterna få fram
Jag hävdar att det inte är invandrarnas fel att det finns främlingsfientlighet utan det är PKiternas oförmåga att tänka flerspårigt. De anser att det bara finns en sanning - Medborgarna i mottagarländerna är rasister. De har tagit rösten ifrån invandrarna. Så fort det diskuteras om invandring och dess problem så skriker Pkiterna högst, inte invandrarna. Även om det nu, ve och fasa, är en invandrare (även av den rätta sorten*) som vågar andas något negativt om deras hjärtebarn; Obegränsad invandring i namn av någon flummig filosofi om att alla måste älska alla.
*Jag är själv invandrare, men jag är inte av den rätta sorten eftersom jag har blont hår och blåa ögon. Jag är diskad eftersom jag kommer från en kultur som ligger närmare den svenska (även fast kulturella skillnader inte ska ha någon som helst betydelse enligt PK)
Pkiternas sätt att dela upp världen i svart och vitt gör den svart och vit eftersom de anser att alla som inte håller med dem per automatik inte kan vara annat än rasister.