Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
  • 2
  • 3
2007-09-26, 15:07
  #25
Medlem
weazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomeBurneR
Kommer man ihåg något på änglatrumpet och stilnoct om man blandar? Eller du kanske inte menade att blanda dem?

Fråga till trådskaparen, hur kunde du våga att tänka tanken att bege dig till skolan? Skulle inte ens svara i telefon själv

Jag personligen får dåligt minne efter använding av alla sorts hallucinogener..
Även benso är ju väldigt känt för att skapa stora minnesluckor, och om man blandar det med hallucinogent blir det inte mycket du kommer ihåg
Citera
2007-09-26, 16:23
  #26
Medlem
Trädpojkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomeBurneR
Kommer man ihåg något på änglatrumpet och stilnoct om man blandar? Eller du kanske inte menade att blanda dem?
Nope, alltså att det är de två preparaten som ger bäst rapporter. Att blanda dem skulle natagligen inte vara så bra kan jag tro... Har dock varken testat det ena eller det andra.
Citera
2017-04-21, 00:02
  #27
Medlem
UnaturalAndUncleans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av INT3L
Namn: INT3L



Varning, Änglatrumpet innehåller ett nergift kallat skopolamin (C17H21NO4).
Andvänd inte Änglatrumpet om du inte är säker på vad du gör.



Nu vet jag att jag skriver i en väääldigt gammal tråd skapad av en förövrigt avstängd användare.
Men point being, jag hann inte komma längre än till ovanstående fras.
C17H21NO4 är inte Skopolamin, det är faktiskt Kokain.

Fan vad jag stör mig på detta.
Citera
2017-05-01, 15:42
  #28
Medlem
forfoxsakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnaturalAndUnclean
Nu vet jag att jag skriver i en väääldigt gammal tråd skapad av en förövrigt avstängd användare.
Men point being, jag hann inte komma längre än till ovanstående fras.
C17H21NO4 är inte Skopolamin, det är faktiskt Kokain.

Fan vad jag stör mig på detta.

Jadu Janne Josefsson, det var då sannerligen på tiden att allt blev rätt till sist 10 år senare.

Nu är jag inte mer än en knarkare med internetuppkoppling och den källa jag har är tråkiga wikipedia men där hävdas att den molekylärformel som står i tråden inte bara används för både skopolamin OCH kokain utan även för hydromorfinol och fenoterol.
Stämmer inte detta är jag nyfiken på varför.
__________________
Senast redigerad av forfoxsake 2017-05-01 kl. 15:55.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback