Polaren har varit framme och fått för sig att SP3 är något att ha, så han har installerat det. Jag har sökt på google som en tok men har inte hittat något sätt att avinstallera det på. Så jag vänder mig till er. Hjälp snälla?
Det din polare installerat kan innehålla vad skit som helst.
Börja med att fråga var han fick filerna ifrån, har du tur finns det en lista på vilka filer som installeras med det paketet. Då kan du kanske avinstallera dem manuellt.
Om du har systemåterställning aktiverad kan du ju alltid återställa till en tillfälle innan "SP3" installerades.
Sp3 är släppt till XP en prebeta som släpptes.. Han fick tag på den, den är ifrån Microsoft. Kollade systemåterställning, men den fanns inte med där, den fanns med i "lägg till ta bort program" men avinstallations filen fanns inte så den kunde endast ta bort register nyckeln...
Är det bara jag som tycker det låter lite korkat att installera en pre-beta av något som är tänkt att fixa till buggar, stabilitet och säkerhet?
Bara om man inte var bered att formatera om hårddisken och installera om allt. Om inte systemåterställning funkar så är om installering det bästa alternativet. Då får man bort annat skräp som man kanske inte har upptäckt ännu (tex spyware etc).
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!