2007-09-25, 00:00
Medlem
Polaren har varit framme och fått för sig att SP3 är något att ha, så han har installerat det. Jag har sökt på google som en tok men har inte hittat något sätt att avinstallera det på. Så jag vänder mig till er. Hjälp snälla?
Citera
2007-09-25, 05:09
Medlem
SP3 är inte släppt officiellt än.

Det din polare installerat kan innehålla vad skit som helst.
Börja med att fråga var han fick filerna ifrån, har du tur finns det en lista på vilka filer som installeras med det paketet. Då kan du kanske avinstallera dem manuellt.

Om du har systemåterställning aktiverad kan du ju alltid återställa till en tillfälle innan "SP3" installerades.

Varför vill du avinstallera det här paketet?
Citera
2007-09-25, 23:58
Medlem
Sp3 är släppt till XP en prebeta som släpptes.. Han fick tag på den, den är ifrån Microsoft. Kollade systemåterställning, men den fanns inte med där, den fanns med i "lägg till ta bort program" men avinstallations filen fanns inte så den kunde endast ta bort register nyckeln...
Citera
2007-09-26, 09:55
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Är det bara jag som tycker det låter lite korkat att installera en pre-beta av något som är tänkt att fixa till buggar, stabilitet och säkerhet?
Citera
2007-09-26, 16:40
Medlem
Germanias avatar
Citat:
Kollade systemåterställning, men den fanns inte med där,
ett datum innan han installerade...!
Citera
2007-09-26, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ÅnkelGunnar
Är det bara jag som tycker det låter lite korkat att installera en pre-beta av något som är tänkt att fixa till buggar, stabilitet och säkerhet?
Bara om man inte var bered att formatera om hårddisken och installera om allt. Om inte systemåterställning funkar så är om installering det bästa alternativet. Då får man bort annat skräp som man kanske inte har upptäckt ännu (tex spyware etc).
Citera
2007-09-27, 09:28
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Men om vi bortser från att det ställde till det med din dator, fanns det något nytt och bra i SP3, eller det är inget som märks direkt för användaren?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in