Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-02-01, 12:22
  #13
Medlem
AFTER_BURNERs avatar
Bumpar tråden, har ett hyffsat relaterat problem.

Jag glömde min macbook i min bil nått dygn, när det var väldigt kallt ute ( från -7 till + 5 C) och nu vägrar batteriet öht laddas upp. Efter ett antal dygn med laddaren i så har det inte överstigit 0% i laddning. Det blinkar ej heller på själva batteriet på baksidan av datorn. När jag drar ut sladden så "dör" sonika datorn.

Finns det någon lösning eller måste man bli av med en arm och ett ben hos apple store för att köpa ett nytt batteri?
Citera
2009-02-02, 10:34
  #14
Medlem
smurfehs avatar
Du skulle eventuellt kunna prova att dra ut batteriet, alla kablar, håll in strömknappen i 5-10 sekunder, koppla in allt igen.
Citera
2009-02-03, 18:12
  #15
Medlem
Megahallons avatar
Fick mitt batteri utbytt jag med.


Snitsigt.
Citera
2009-02-04, 10:25
  #16
Medlem
Fyfan vad trött jag är på alla som gråter om sina jävla batterier.

Både på 99 och här.

Sure vissa av er har säkert defekta batterier, men inte fan är det 100% av alla som skriver.

Har ni någon logik i huvudet alls? Seriöst, "MITT BATTERI HAR TAGIT SLUT!" "MITT BATTERI HÅLLER PÅ ATT TA SLUT!"

GRÅT MER förhelvete, dom tar slut det är så jävla uppenbart som att glass smälter i solen.

Hur fan vågar man ens?

Jag hade _ALDRIG_ någonsin vågat klaga om att mitt batteri hade tagit slut eller höll på att ta slut.

Tar er i kragen och greppa verkligheten.


QQ
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback