11 182 besökare online
857 202 medlemmar • 45 829 367 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Droger > Cannabis
Svara på ämne
Ämnesverktyg
poojk
Medlem
poojks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ken_park
snubben som postade den här tråden måste ju vart bra bäng...

läste du hela hans inlägg?
när de bygger sina rikemansgetton

Capris
Avstängd
Benga beslutsprocesser (del 2)

Nu kommer fortsättningen... Jag hade precis rökt en feting och jag hade bråttom till min syster, men jag gick inte fortare än att jag hann insupa skönheten omkring mig. När jag kom fram stod maten på bordet. Den var himmelskt god.

Min syster fick inte veta att jag var påtänd och den enda gången jag blev nervös var när min svåger sa: "Det luktar skunk i köket". Det visade sig dock bara vara ett uttryckssätt från Dalarna som betyder att det luktar illa.

När jag kom hem ringde jag en kompis och kvällen avslutades med att vi tände ytterligare en medan vi tittade på ett nedladdat avsnitt av Scrubs ("My malpractical decision"). Det var så bra att vi tittade på det tre gånger. För varje visning noterade vi nya delar av avsnittet vi inte observerat tidigare.

Det var min kväll det!

cannabe²
Medlem
cannabe²s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capris
text
Det var min kväll det!

Välkommen till Flashback!

Satt och rökte igår. Tyckte det va så jobbigt att stå under fläkten och röka, regnade så in i hilvidde med. Så jag gick ut och hämtade kabelslang i garaget. Sen satt jag framför datorn med bongen och hade slangen ut ur fönstret!

Luktade inget, och jag slapp stå under fläkten i köket!

Superganja
Medlem
Superganjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cannabe²
Välkommen till Flashback!

Satt och rökte igår. Tyckte det va så jobbigt att stå under fläkten och röka, regnade så in i hilvidde med. Så jag gick ut och hämtade kabelslang i garaget. Sen satt jag framför datorn med bongen och hade slangen ut ur fönstret!

Luktade inget, och jag slapp stå under fläkten i köket!

Haha skön, ja så kan man ju också göra ^^

dempaan
Medlem
dempaans avatar
Hehe skön tråd

De ända jag kommer på just nu är väll att jag låg i soffan och kolla på något som måste ha varit världens tråkigaste program. Där låg jag 1 och en halv timme å fundera på om jag orkade hämta tv-kontrollen och byta kanal, kontrollen låg dock bara en armsträckning bort men jag beslöt mig om att de var för jobbigt ändå!

Excuse me while I kiss the sky

Superganja
Medlem
Superganjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dempaan
Hehe skön tråd

De ända jag kommer på just nu är väll att jag låg i soffan och kolla på något som måste ha varit världens tråkigaste program. Där låg jag 1 och en halv timme å fundera på om jag orkade hämta tv-kontrollen och byta kanal, kontrollen låg dock bara en armsträckning bort men jag beslöt mig om att de var för jobbigt ändå!

Hehe, så kan jag vara även om jag inte är rökt
Det är ju skönt där man ligger så varför flytta sig, och lite TV-shop får man säl stå ut med en timme

Svara på ämne
Topp Dela »