Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-09-23, 16:51
  #1
Medlem
astrid88s avatar
det är så att min flickvän berättade att hon ville ha en paus. jag blev såklart väldigt ledsen eftersom vi varit tsm i 16 månader. hon berättade anledningen att jag hade ändrat mej och vi skulle efter 2-3veckor ses igen o se om jag ändrat tillbaks. efter halva tiden får jag reda på att hon håller på med en annan kille o vi bestämmer att vi ska träffas. ja kommer hem till henne och hon börjar krama mej o bete sej som vi är tsm efter någon timme. jag blev såklart väldigt glad o trodde hon nu ville ha mej tillbaka. vi sklijs åt och hon berättar att vi inte är tsm att hon behöver mer tid. får sedan reda på hon träffat den här andra killer igen. märker att hon har lite svårt att bestämma sej. nu säger hon att hon ska testa med den här nye killen o sådär. hon säger hon fortfarande gillar mej o ja skulle fortfarande kunna bli tsm med henne eftersom jag verkligen älskar denna tjejen.. jag ska träffa henne imorgon o har besällt upp ett blombud som kommer innan vi träffas.. har ni något råd hur ja ska få henne att förstå att ja älskar henne och att hon bara är nykär i denna killen.?
tack på förhand
Citera
2007-09-23, 16:53
  #2
Avstängd
rollebolles avatar
Att du ens ställer upp på att "vänta"? Stå på dig, ffs!
Citera
2007-09-23, 16:55
  #3
Avstängd
EnHeltVanligDags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rollebolle
Att du ens ställer upp på att "vänta"? Stå på dig, ffs!

I agree.

Be henne dra åt helvette - du kommer må dåligt i ca någon månad, men då har du iallafall värdigheten kvar och kan kalla dig en Man.
Hatar tjejer som beter sig sådär, död är vad dem ska ha, jävla luder. Tror hon detta är något jävla flipperspel där hon kan välja vilken balle som ska sugas? Inte fan skulle jag låtit med tofflas runt sådär, du är ingen jävla docka. STÅ PÅ DIG.
Citera
2007-09-23, 17:00
  #4
Medlem
i sin renaste form!

jag hatar henne trots att jag inte vet vem människan är, jävla kvinnofolk ibland alltså!
Citera
2007-09-23, 17:00
  #5
Medlem
xxxandors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av astrid88
det är så att min flickvän berättade att hon ville ha en paus. jag blev såklart väldigt ledsen eftersom vi varit tsm i 16 månader. hon berättade anledningen att jag hade ändrat mej och vi skulle efter 2-3veckor ses igen o se om jag ändrat tillbaks. efter halva tiden får jag reda på att hon håller på med en annan kille o vi bestämmer att vi ska träffas. ja kommer hem till henne och hon börjar krama mej o bete sej som vi är tsm efter någon timme. jag blev såklart väldigt glad o trodde hon nu ville ha mej tillbaka. vi sklijs åt och hon berättar att vi inte är tsm att hon behöver mer tid. får sedan reda på hon träffat den här andra killer igen. märker att hon har lite svårt att bestämma sej. nu säger hon att hon ska testa med den här nye killen o sådär. hon säger hon fortfarande gillar mej o ja skulle fortfarande kunna bli tsm med henne eftersom jag verkligen älskar denna tjejen.. jag ska träffa henne imorgon o har besällt upp ett blombud som kommer innan vi träffas.. har ni något råd hur ja ska få henne att förstå att ja älskar henne och att hon bara är nykär i denna killen.?
tack på förhand
Jag tycker du ska ta det lungt, Använd henne bara som knull medans du
försöker ragga upp en ny brud. Om du hittar en ny brud du gillar så kan
du be henne att dra åt helvete.
Citera
2007-09-23, 17:01
  #6
Medlem
storm79s avatar
da-dump dump dump dump....da-DUMP!

du har redan blivit bortskriven kompis, men hon vill inte ha den ångest som kommer med att bryta med något helt. Ta tillfället i akt och ge tillbaka! Men nej, ni kommer inte bli ihop igen och vänj dig vid tanken på en gång så känns det iaf lite bättre.
Citera
2007-09-23, 17:02
  #7
Medlem
astrid88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xxxandor
Jag tycker du ska ta det lungt, Använd henne bara som knull medans du
försöker ragga upp en ny brud. Om du hittar en ny brud du gillar så kan
du be henne att dra åt helvete.

men asså ja skulle kunna förlåta henne, hon är hur go som helst. hon mår själv inte bra av detta.. i dagens läge låter det helt orimiligt att be henne fra åt helvete.
hon är vekligen inget luder. bara det att hon inte riktigt kan bestämma sej
Citera
2007-09-23, 17:05
  #8
Medlem
Maximus23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av astrid88
bara det att hon inte riktigt kan bestämma sej


Man kan inte äta kakan och ha den kvar !! Fattar du inte vad hon håller på med eller ?? Hon ber dig vänta på henne tills hon leker av sig, och sen kanske komma tillbaka om det inte funkar med den nya killen ??!

Dude grow some balls
Citera
2007-09-23, 17:09
  #9
Medlem
astrid88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maximus23
Man kan inte äta kakan och ha den kvar !! Fattar du inte vad hon håller på med eller ?? Hon ber dig vänta på henne tills hon leker av sig, och sen kanske komma tillbaka om det inte funkar med den nya killen ??!

Dude grow some balls


jo, jag vet att det är så. men ja tror ändå ja skulle kunna förlåta henne för något sådant "/
Citera
2007-09-23, 17:17
  #10
Medlem
Maximus23s avatar
Allvarligt talat jag tycker synd om dig mannen.. men kärleken är skum ibland !! Lessen över att säga det men du kommer bli bränd... bara att bita ihop och inse att hon är inte enda bruden i världen, antagligen är flickan inte så gammal heller som fortfarande vill leka av sig. Visst du kanske älskar henne från topp till tå.. men det finns alltid nån annan brud som är bättre...
Citera
2007-09-23, 17:20
  #11
Medlem
astrid88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maximus23
Allvarligt talat jag tycker synd om dig mannen.. men kärleken är skum ibland !! Lessen över att säga det men du kommer bli bränd... bara att bita ihop och inse att hon är inte enda bruden i världen, antagligen är flickan inte så gammal heller som fortfarande vill leka av sig. Visst du kanske älskar henne från topp till tå.. men det finns alltid nån annan brud som är bättre...
'
okej okej. tackar för svaret. bara det att hon är så söt och har världens hjärta av guld "/ på alla sätt. nej vi är inte så gamla någon av oss faktiskt.
ska försöka nån vecka till får se hur det slutar.
den nya killer hotar ju med nit på mej.. skryter om han har "snott henne ifrån mej"
är itne rädd för killen så. men skulle han nita mej vill ja inte ge igen för tjejen kanske tar honom i försvar då ?
Citera
2007-09-23, 17:21
  #12
Medlem
Misters avatar
Det var inte lätt att begripa vad du skriver man jag kunde utläsa att hon sagt att hon ville ha paus och att hon träffat någon annan kille.

Du måste lära dig att paus betyder fetdumpad i brudarnas värld, du är dumpad, finito helt enkelt. Paus säger hon för hon ska kunna leka lite mer med dig medan hon letar upp nästa fasta förhållande. Move on.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback