Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-10-28, 00:31
  #157
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lordo
Dags att tumma på reglerna kanske?
Att ha möjligheten att nominera vilket spel som helst?
Eller så kan man ju bara göra flera trådar med namn som:

"Vi spelar Call of duty 2"
"Vi spelar Fahrenheit"

Osv... Det behövs väl inte göras en så stor grej av dessa spelcirklar hela tiden? Det skulle nog vara behändigt med ett underforum som heter "Spelcirklar" där vem som helst kan starta en spelcirkel om vad som helst, när som helst.

Skulle kunna vara en idé. Men antagligen skulle trådarna inte vara särskilt aktiva. Denna tråd har ju ändå 13 sidor, men kanske inte så mycket diskuterad om själva spelet. Och i andra genres, typ fps och bilspel, så finns det ju egentligen inte så jättemycket att diskutera (?). Man skulle ju kunna ha en allmän tråd för varje spel, och i den kan man skriva/ge som förslag att man ska spela igenom det, och se om andra vill haka på.

Men det verkar vara svårt detta med spelcirklar

EDIT: 14 sidor.
Citera
2007-10-28, 01:08
  #158
Medlem
lordos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zecn
Skulle kunna vara en idé. Men antagligen skulle trådarna inte vara särskilt aktiva. Denna tråd har ju ändå 13 sidor, men kanske inte så mycket diskuterad om själva spelet. Och i andra genres, typ fps och bilspel, så finns det ju egentligen inte så jättemycket att diskutera (?). Man skulle ju kunna ha en allmän tråd för varje spel, och i den kan man skriva/ge som förslag att man ska spela igenom det, och se om andra vill haka på.

Men det verkar vara svårt detta med spelcirklar

EDIT: 14 sidor.
Sant, men diskussionsunderlag finns:
Ta Swat4 som exempel:

"Ja, jag använde den och den taktiken på det uppdraget."
"Fairfax residence var riktigt creepy, var det någon annan som stötte på en till kille i källaren?"

Typ...

Men man kan ju också ta det i de befintliga trådarna om spelet som du säger. Det låter mycket bättre förresten...
Citera
2007-11-04, 13:47
  #159
Medlem
söltas avatar
Hmm, vilken knapp slåss man med?

Blev precis dödad av den första zombien jag träffade, tog väl 5 minuter för den att döda mig medan jag letade efter vilken knapp som var den rätta.

edit: jaha, det tog lite tid att fatta Spelet verkar ganska jobbigt så här i början, men jag tror er när ni säger att det blir bättre senare så jag kommer nog spela vidare.
Citera
2007-11-08, 23:56
  #160
Medlem
Spahzers avatar
Jag har själv laddat hem spelet och börjat lira lite smått. Än så länge stör jag mig som fan på kontrollen (xbox).

Är grymt kuslig känsla i spelet, men lite frigivande, tycker om filmer/spel där man är ensam på övergivna ställen...."ensam"..

Lite tråkigt dock att denna tråd verkar dö ut, var är alla inbitna, spelfantaster! Det är ju hädelse att svika ett sånt här spel (vad jag hört)
Citera
2007-11-09, 00:18
  #161
Medlem
jakoebs avatar
Efter ha läst igenom hela tråden måste jag bara börja spela detta spel!
Det verkar ju så grovt kusligt, och i mitt rum så kommer nog spelkänslan bli
ännu bättre, fett ljudsystem och en stor läskig glasdörr och massor av skog
och skymtande små läskiga ljuskällor utanför. Hoppas att man inte får psykbryt bara
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback