Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-09-16, 14:53
  #1
Medlem
Tja, jag letar efter ett spel till 360 liknande Crash Bandicoot etc. Lite problemlösning, lite hoppande över stup osv, ett ganska lättsamt spel alltså. Har hört att Kameo ska vara något i den stilen, stämmer detta? Om inte, finns det nåt annat ni rekommenderar?

Ciao
Citera
2007-09-16, 15:12
  #2
Medlem
gisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pokerboran
Tja, jag letar efter ett spel till 360 liknande Crash Bandicoot etc. Lite problemlösning, lite hoppande över stup osv, ett ganska lättsamt spel alltså. Har hört att Kameo ska vara något i den stilen, stämmer detta? Om inte, finns det nåt annat ni rekommenderar?

Ciao
det finns enligt mig inga bra plattformsspel till 360 än, Kameo faller ju in i samma kategori som crash etc., men bra är det verkligen inte. det finns ju även TMNT som är väldigt dåligt (rekommenderas verkligen inte), samt Lego Star Wars II, som jag snabbt blir less på men vet att en del folk gillar det.

edit:
det framkom nog, men jag skulle inte rekommendera något plattformsspel till 360.
Citera
2007-09-16, 15:18
  #3
Medlem
Bryshans avatar
ställde samma fråga igår på xbox tråden, det verkar tyvär väldigt dött på schyssta platforms spel hos 360n
Citera
2010-12-07, 07:02
  #4
Medlem
Kameo är enligt mig jävligt schysst
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback