Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2007-11-04, 00:26
  #49
Medlem
Sigge skoogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ptoma
Jag bjuder 100... Sorry men du la upp den:-)

Okej, lite fakta. det finns två säkerhetsföretag med väligt rika människor som kunder. det ena lite seriösare ägs och drivs av fd elitsolater som ingått i Sveriges "hemligaste" styrka SSG dvs de som är i Irak just nu. http://www.specialprojects.se/

Sen finns det ett till som ägs och drivs av fd främlingslegionärer och legosolater som även de har rika folk som kunder. dessa är inte lika laglydiga utåt sett som de ovanstående och kliver gärna in vi utpressning, livvakter etc. dessa marknadsförs via mun till mun.

däremot att det skulle finnas en mc klubb av frimurare är bull. Så halva din stjärt äger jag nu. du får bli min bitch
FD elitstyrka
Citera
2007-11-04, 00:54
  #50
Medlem
Ptomas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sigge skoog
FD elitstyrka

Menar du KJ där du var köksa?
Citera
2007-11-04, 01:16
  #51
Medlem
Sigge skoogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ptoma
Menar du KJ där du var köksa?
Dom därna tuffa säkerhetsbolagen består till 95% av anabolstinna finnar med en förkärlek till ryssfemmor varav ett 3-4 (jag är helsvensk) är fd vänner till mig och nej ingen är KJ eller finsk jägare! Och nej ingen inom SSG har hunnit hoppat av än och startat ett seriöst säkerhetsföretag
Citera
2007-11-04, 07:46
  #52
Medlem
Ptomas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sigge skoog
Och nej ingen inom SSG har hunnit hoppat av än och startat ett seriöst säkerhetsföretag

Där har du tyvärr helt fel. Scandinavian Risk är startad och drivs av SSG folk. Känner dem och ingen av dem är anabolstinna finnar Tvärtom så är de löjligt seriösa vilket kommer dem till gagn i långa loppet.

Men visst finns det säkert finnar i en del av de andra företagen men de är ganska picky vad gäller intagningskraven. Blackwater däremot tar in nästan va fan som helst så länge du har militär bakgrund.
Citera
2015-10-23, 22:26
  #53
Medlem
IWasBornSixtySixs avatar
Intressant tråd även om jag tror inte på historian i sig. Att flera oberoende källor berättar liknande historia beror oftast på att det handlar bara om en smaskig vandringshistoria. Behöver inte betyda sanning.
Hurusom, uppar tråden nu 2015 av nyfikenhet. Kanske finns det en uppföljare!
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback