Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-09-14, 16:09
  #1
Medlem
Var ett jävla bra tag sen jag spelade Starcraft och fick för mig att installera det idag igen. Grejen är att jag kom ihåg att jag och några kompisar eggade en bana där man tog en "hero" som man sedan använde för att döda massa små gubbar som kutade runt. Efter ett tag då man dödat tillräckligt många kunde man ta en teleport till en stad där man kunde uppgradera vapen och armourn osv. Så Vad heter dessa dota liknande maps till Starcraft?

Är ruggigt dålig på att förklara saker men hoppas ni kan hjälpa mig
Citera
2007-09-14, 16:16
  #2
Medlem
Dralnurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darthvidare
Var ett jävla bra tag sen jag spelade Starcraft och fick för mig att installera det idag igen. Grejen är att jag kom ihåg att jag och några kompisar eggade en bana där man tog en "hero" som man sedan använde för att döda massa små gubbar som kutade runt. Efter ett tag då man dödat tillräckligt många kunde man ta en teleport till en stad där man kunde uppgradera vapen och armourn osv. Så Vad heter dessa dota liknande maps till Starcraft?

Är ruggigt dålig på att förklara saker men hoppas ni kan hjälpa mig


Google är kung ibland. Rota runt på denna sida. www.logamation.com/scmaps/
Citera
2007-09-14, 18:05
  #3
Medlem
din jävel nu måste man ju rota fram spelet igen...
Citera
2007-09-16, 04:22
  #4
Medlem
Hmm, ja det fanns två stycken rpgmaps på länken du skrev Dralnur, får se om nån av dom är rätt
Citera
2007-09-16, 07:03
  #5
Medlem
Ballexanders avatar
En rolig bana jag minns var "smash tv".

Långt in i framtiden, världen är trött på diverse tv-program och smash tv skapas. Där slåss ett lag sig igenom olika nivåer av monster för att nå vinstpengarna, till sin befogenhet har man bank för att långa pengar, möjlighet att uppgradera sig till många olika enheter och så kan man köpa fler enheter att upgradera.

Citera
2007-09-16, 16:05
  #6
Medlem
MaZtoRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballexander
En rolig bana jag minns var "smash tv".

Långt in i framtiden, världen är trött på diverse tv-program och smash tv skapas. Där slåss ett lag sig igenom olika nivåer av monster för att nå vinstpengarna, till sin befogenhet har man bank för att långa pengar, möjlighet att uppgradera sig till många olika enheter och så kan man köpa fler enheter att upgradera.


Smach tv är en nintendo 8bitars spel. Mycket underhållande i både orginal, starcraft och warcraft III utförande.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback