Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-05, 20:57
  #121
Medlem
hur bra var micke Renberg egentligen???

jag minns honom och uppfattade honom som mkt bra. bara ett eller ett par snäpp sämre än foppa, lidas o sudden. kan detta stämma??

och hur mkt respekt har han med sig? jag menar bland kommentatorer idag...Renberg har väl överlägset bäst track record som spelare eller? finns det nån som kan matcha honom??
__________________
Senast redigerad av DurexPlayHeat 2017-01-05 kl. 21:22.
Citera
2017-01-05, 21:18
  #122
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
hur bra micke Renberg egentligen???

jag minns honom och uppfattade honom som mkt bra. bara ett eller ett par snäpp sämre än foppa, lidas o sudden. kan detta stämma??

och hur mkt respekt har han med sig? jag menar bland kommentatorer idag...Renberg har väl överlägset bäst track record som spelare eller? finns det nån som kan matcha honom??
Medlem i Legion of Doom, respekt.
Citera
2017-01-05, 21:20
  #123
Medlem
Skrik & Paniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saulhodson
Snålaste människa jag någonsin har träffat! Arbetade i en kioskrestaurang på en hockeyarena i Norra sverige och då krävde han gratis påfyllning av kaffe. Kaffet kostade för övrigt 10 kronor koppen. Chris Härenstam tycker tydligen också att Renberg är en jävla snålis efter alla resor.
För att inte tala om hur mycket han blåste sitt ex när de gick isär.
Snåla jävel...
Citera
2023-05-29, 06:57
  #124
Medlem
Å nej, Micke Renberg slutar på SVT:

https://www.aftonbladet.se/sportblad...vt-efter-15-ar

Tack för dessa 15 år Micke. Du är bäst!
Citera
2024-01-04, 21:06
  #125
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av termometern
Å nej, Micke Renberg slutar på SVT:

https://www.aftonbladet.se/sportblad...vt-efter-15-ar

Tack för dessa 15 år Micke. Du är bäst!

Det kan du tacka Härenstam för.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback