Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-09-11, 23:44
  #13
Medlem
matte_86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miller_zero
Om du söker social kontakt är inte Elastomania Online den bästa idén.
Och man är lika ensam om man kör på nätet.

du tog mig i sängen bakifrån alltså elma är ett roligt spel tycker jag och med multiplayer kan det vara lite roligare att spela med polarna osv. osv.
Citera
2007-09-11, 23:49
  #14
Medlem
von Schmerzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miller_zero
Om du söker social kontakt är inte Elastomania Online den bästa idén.
Och man är lika ensam om man kör på nätet.

En gammal klasskompis var besatt av spelet (och är det fortfarande om ingen botat honom) och hängde mycket på ett forum där tider jämfördes och strategier planerades. Förenade i fanatismen blev han kompis med flera av de andra, och han har träffat flera av dem IRL. Han fick t.o.m sovplats hos en kille i Göteborg när han var ner på en konsert.

Så, Elastomania kan visst vara ett bra verktyg om man söker social kontakt.
Citera
2007-09-11, 23:51
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av von Schmerz
En gammal klasskompis var besatt av spelet (och är det fortfarande om ingen botat honom) och hängde mycket på ett forum där tider jämfördes och strategier planerades. Förenade i fanatismen blev han kompis med flera av de andra, och han har träffat flera av dem IRL. Han fick t.o.m sovplats hos en kille i Göteborg när han var ner på en konsert.

Så, Elastomania kan visst vara ett bra verktyg om man söker social kontakt.
Stackars satar...
Citera
2007-09-11, 23:53
  #16
Medlem
matte_86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von Schmerz
En gammal klasskompis var besatt av spelet (och är det fortfarande om ingen botat honom) och hängde mycket på ett forum där tider jämfördes och strategier planerades. Förenade i fanatismen blev han kompis med flera av de andra, och han har träffat flera av dem IRL. Han fick t.o.m sovplats hos en kille i Göteborg när han var ner på en konsert.

Så, Elastomania kan visst vara ett bra verktyg om man söker social kontakt.


hehe lite väl extremt men men..

roligt kan vi vara ens om men att man går över gränsen som han är lite utanför mitt spelande
Citera
2007-09-12, 17:00
  #17
Medlem
MaZtoRs avatar
håller på att tanka elma nu. Sen ska jag se om jag kan få det att funka.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback