Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-09-09, 16:10
  #1
Medlem
OT: Sorry om jag la det i fel kategori!

Anyways, precis avslutat FFX och påbörjat FF x-2 ! Nu har jag ett grovt problem!!

När man är på airshippet och yuna ska sjunga inför alla på däcket, så säger hon "im going to go to bed" efter det händer INGENTING, köpte spelet nytt, vette fään vad jag ska göra! Är det fel på skivan eller vad tror ni? någon som råkat ut för samma sak etc?

tack på förhand.
Citera
2007-09-09, 19:45
  #2
Medlem
JemyMs avatar
Alla mina sängbesök gick bra.
Citera
2007-09-09, 19:46
  #3
Medlem
JemyMs avatar
Alla mina sängbesök gick bra. Jag körde iof spelet ifrån hårddisken.
Citera
2007-09-09, 20:06
  #4
Medlem
Har du kutat runt och pratat med ALLA på skeppet? Låter bekant att det inte hände något men prova att söka igenom allt även i sovrummet
Citera
2007-09-09, 20:12
  #5
Medlem
Dralnurs avatar
Nu har jag inte spelat just FFX-2, men som nämndes ovanför mig, har du pratat med varenda jäkel på skeppet?

Antingen har du missat någon, eller så är det något så rudimentärt som att gå fram och "använda" sängen.

Vad vet jag. I värsta fall finns www.gamefaqs.com.

Peace!
Citera
2007-09-09, 20:52
  #6
Medlem
Hmm, tror inte det är problemet, Scenen utspelar sig precis som den ska göra etc, men efter scenen så händer inget (spelet fryser) kanske jag skulle nämnt från början

Hursomhelst, Yuna skriker : WHO THE HECK IS LENNE?

Alla tittar på henne och sen säger hon "im going to get to bed"

Efter denna scen spelas "rest" låten upp sedan stannar spelet, svart ruta om man säger
Citera
2007-09-09, 21:01
  #7
Medlem
Hmm, tror inte det är problemet, Scenen utspelar sig precis som den ska göra etc, men efter scenen så händer inget (spelet fryser) kanske jag skulle nämnt från början

Hursomhelst, Yuna skriker : WHO THE HECK IS LENNE?

Alla tittar på henne och sen säger hon "im going to get to bed"

Efter denna scen spelas "rest" låten upp sedan stannar spelet, svart ruta om man säger
Citera
2007-09-09, 21:16
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av twiggan
Hmm, tror inte det är problemet, Scenen utspelar sig precis som den ska göra etc, men efter scenen så händer inget (spelet fryser) kanske jag skulle nämnt från början

Hursomhelst, Yuna skriker : WHO THE HECK IS LENNE?

Alla tittar på henne och sen säger hon "im going to get to bed"

Efter denna scen spelas "rest" låten upp sedan stannar spelet, svart ruta om man säger

hade samma problem med mitt resident evil 4.spelet går bara spela igenom på hard för annars fryser spelet vid en viss plats i spelet.finns nog inget att göra förutom att kanske byta in spelet om du har kvar kvittot.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback