• 6
  • 7
2008-02-03, 21:46
Medlem
6 sidor med inlägg som jag inte pallar läsa. Är det någon som hasr provat den?? jag tror ju inte dom lägger ner massa pengar som det ju kostar att ta fram en ny smak om den inte är god och iaf borde sälja lite...
Citera
2008-02-04, 14:11
Medlem
kringlarn87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pokkas
Mitt problem grundar sig ju just i att jag faktiskt gillar kaviar, och kan inte förstå varför i hela friden man ska mixtra ihop äckliga varianter av kaviar som är bra som den är.

Och om som ska göra det så kan dom väl blanda ihop saker som inte får mig att vilja kräkas.

Dags att inse att alla kanske inte tycker som dig...?
Citera
2011-01-05, 15:47
Medlem
RedCrabs avatar
Jag har provat den, det smakar mer banan än kaviar ärligt talat.
Citera
2011-01-05, 17:46
Medlem
Pappersvargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedCrab
Jag har provat den, det smakar mer banan än kaviar ärligt talat.
Haha. Rolig bump.
Citera
2011-05-13, 21:43
Medlem
Zokus avatar
Kalles kaviar banan....

Jag ville smaka på den när den kom ut, men hann aldrig göra det och har inte sett den i någon affär.

Precis som den blåa festisen och cola vanilj som försvann men ändå finns i vissa affärer, finns denna kaviar någonstans i stockholm?
Citera
2011-05-13, 21:47
Medlem
Tror inte det finns, den slutade tillverkas, cola vanilj tillverkas fortfarande men inte i Sverige, det är skillnaden
Citera
2011-05-13, 21:48
Bannlyst
rekommenderas ICKE!

Smakar skit rent ut sagt
Citera
2011-05-13, 21:48
Medlem
bottgotts avatar
Hmm, banan/kaviar. Låter lite sliskigt
Citera
2011-05-14, 12:08
Medlem
Akkadians avatar
Antagligen har Kalles Kaviar Banan slutat tillverkas då den inte finns tillgänglig i butik längre. Det är annorlunda med Coca Cola Vanilj eftersom den slutade tillverkas i Sverige har jag för mig men den fortfarande tillverkas bl.a i USA så det är många grossister och företag i Sverige som importerar den till Sverige då.
Citera
2011-05-14, 12:12
Medlem
Aakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoku
Jag ville smaka på den när den kom ut, men hann aldrig göra det och har inte sett den i någon affär.

Precis som den blåa festisen och cola vanilj som försvann men ändå finns i vissa affärer, finns denna kaviar någonstans i stockholm?

FyFAAAAN vilka sjuka jävlar det finns hur kan man kombinera kaviar och banan?????
Citera
2011-05-14, 12:56
Medlem
zepofans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aake
FyFAAAAN vilka sjuka jävlar det finns hur kan man kombinera kaviar och banan?????
Ja, det finns en del sjuka matkombinationer. Man kan undra hur i hela helvete en sådan vedervärdig kombo ens tillverkats och lanserats på marknaden? Är det inte brukligt att testa en ny produkt innan man gör en storskalig lansering? Jag kan inte påminna mig att en enda person har lovordat banankaviar, så hur gjordes smakförsöken? Kanske på ett dagis där barnen smaskar i sig och äter allt och säger "gott"?
Citera
2011-05-14, 17:49
Medlem
Aakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zepofan
Ja, det finns en del sjuka matkombinationer. Man kan undra hur i hela helvete en sådan vedervärdig kombo ens tillverkats och lanserats på marknaden? Är det inte brukligt att testa en ny produkt innan man gör en storskalig lansering? Jag kan inte påminna mig att en enda person har lovordat banankaviar, så hur gjordes smakförsöken? Kanske på ett dagis där barnen smaskar i sig och äter allt och säger "gott"?

I Sverige har vi ju bara sötbananer kombon kaviar/banan måste gälla matbananer dvs bananer som har en neutral smak som tex potatis.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in