• 2
  • 3
2007-09-18, 22:19
Bannlyst
om man inte har kompisar...eller kran....
Citera
2007-09-18, 22:26
Medlem
High Lifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piratkapten
Valeriana är det sämsta skitet jag nånsin testat..

Jag tryckte i mig 10ggr rekomenderad dos för att kunna sova under en lång bilresa och allt som hände var att jag fick ont i huvudet och kände mig som en som en tom påse i kroppen.
Jag lyckades sova sammanlagt 20 minuter..

Jävla skit, det borde inte få säljas.

Valeriana har ingen stor effekt, men själv har jag märkt att man sover mycket bättre om man tar 4 st (högsta rekomenderade dos) än om man tar 6+.
De funkar ändå de dagar man saknar en liten brun bit.
Citera
2007-09-18, 22:35
Medlem
aiiss avatar
Jag kan inte bestämma mig för ifall jag tycker att trådskaparen borde bli bannad eller om han borde tvingas hänga på fb..
Citera
2009-04-22, 06:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatic
Jag tog 60 stycken en gång...

Min psykiater blev vansinnig när han hörde det o hotade med att dra in mina Iktorivil!

Hur mådde du då under ruset å när det gick ur kroppen?
Haha inte dåligt erkänna det.
Citera
2009-04-22, 07:06
Medlem
junkiebusinesss avatar
Det vill du inte ens veta
Citera
2009-04-24, 01:38
Medlem
VONKANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aiis
Jag kan inte bestämma mig för ifall jag tycker att trådskaparen borde bli bannad eller om han borde tvingas hänga på fb..
Tvingas tycker jag. En frisk fläkt som lyfter forumet.
Citera
2009-04-24, 02:21
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollkarlen.
varför du INTE ska ta mer än 1200mg är för att det blir skadligt.. Inte för att du bli hög då ... Du förstör bara levern

Och lär få ett magsår som läkarna kommer vilja använda i studiesyfte...
Citera
2009-04-24, 10:15
Medlem
chutles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murdox
Hur mådde du då under ruset å när det gick ur kroppen?
Haha inte dåligt erkänna det.
Tror inte han fick någon märkbar effekt. Eftersom han tog den dosen hade han troligen tidigare testat mindre och när det funkar så testade han den dosen. Valerina brukar inte ge större effekt ju mer man tar, jag tog 30 och fick ingen effekt alls, men de var rätt goda att tugga på .

Citat:
Ursprungligen postat av Trollkarlen.
varför du INTE ska ta mer än 1200mg är för att det blir skadligt.. Inte för att du bli hög då ... Du förstör bara levern
Förstör ipren levern med?, trodde bara det var paracetamol, men skonsamt för magen är det inte.

Citat:
Ursprungligen postat av Gff
Som sagt, vilka droger kan man hitta på apotek?
Och då menar jag självklart apotek i Sverige.

Skriv gärna hur det ska doseras och pris om ni vet det.
Lagliga saker som funkar finns, men SÖK!. Några ex. är maskonöt, eter, kloroform, noskapin, etanol m.m, de flesta kan jag dock inte tipsa dig att ta.
Citera
2009-04-24, 13:47
Medlem
Lalaquins avatar
Kan ju köpa lite alkogel för dina "väldigt stinkande fötter" är typ 80% alkohol. Men inte den bra sorten, den har kräkmedel i sig, på riktigt.
Citera
2009-04-24, 18:38
Medlem
Rollo86s avatar
Sök, finns trådar om detta...
Koffein, tror inte det finns starkare på den receptfria sidan av apoteket
Citera
2009-04-24, 19:34
Medlem
Citat:
Men nu när jag tänker på det, kan man inte överdosera ipren lite för att få någon sorts kick. Står på paketet att man inte bör ta mer än 1200mg, men om man tar 2000mg är det väl inte så farligt + att man kanske får ett rus?

Citat:
Min far har högt blodtryck, han har massa tabletter och så, detta har jag inte tänkt på tidigare men borde man känna något om man tar det utan att ha högt blodtryck så att säga?

Du är för dum för att knarka.

Du borde åtminstone ha nån grundläggande förståelse för mediciner respektive droger och hur dom fungerar innan du börjar leta knark på apoteket och andra ställen.

Citat:
Valerina ökar oxå effekten av benzo. Detta är väl induvidelt men det funkar för mej. Alla borde veta att jag är dyslektiker vid det här laget...
Valeriana ska påverka GABA, så det är kanske inte helt otänkbart.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in