Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-09-08, 18:28
  #1
Medlem
Ostmackans avatar
Jahapp, så var MP-betan släppt till 360't, och självklart har man testat det.
Personligen föredrog jag det framför Medal of Honor: Airborne, trots att MoH-demo är SP och Cod4 MP.

Någon annan som testat liren, och bestämt er för att köpa ett av dem? För tillfället så ligger CoD4 bättre till här hemma.


Försökte söka efter en CoD4-tråd, men hittade ingen. Om det redan finns en så skyller jag på att lördags-ölningen redan börjat.
Citera
2007-09-08, 19:49
  #2
Medlem
lordos avatar
Hoho! Warefare!

Men visst, som du säger är Cod4 ett säkert kort för FPSfanatiker...
Citera
2007-09-08, 19:50
  #3
Medlem
roaders avatar
Det här ska lätt köpas när det kommer, multiplayern ser riktigt intressant ut med perks och vapenmodifikationer.
Citera
2007-09-08, 20:25
  #4
Avstängd
draks avatar
är jag blind eller måste man göra nåt för att kunna tanka cod4-demot? hittar det inte på marketplace
Citera
2007-09-08, 20:30
  #5
Medlem
Pastor Franzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drak
är jag blind eller måste man göra nåt för att kunna tanka cod4-demot? hittar det inte på marketplace
Är väl bara betan som är ute än så länge?
Citera
2007-09-08, 20:30
  #6
Medlem
roaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drak
är jag blind eller måste man göra nåt för att kunna tanka cod4-demot? hittar det inte på marketplace

Du måste få en token ifrån charlieoscardelta.com för att få prova.
Citera
2007-09-08, 20:32
  #7
Avstängd
draks avatar
aha, står ju faktiskt beta ser jag nu i första inlägget..
får vänta lite till då.
Citera
2007-09-08, 20:42
  #8
Medlem
Ostmackans avatar
Precis, man var tvungen att skriva upp sig för att få en "chans" att komma med på beta-testningen. Dock verkar det som om att alla som skrev upp sig kom med.

Mjo, det är ju ett par nya saker som helt klart är intressanta. Det känns lite som BF2 + CoD. Ganska bra blandning!
Citera
2007-09-08, 20:47
  #9
Medlem
Varsågod: http://gamers.eurogamer.net/giveaways.php?id=8

Nycklarna skickas ut från om med måndag.
Citera
2007-09-08, 20:53
  #10
Medlem
micke_hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ostmackan
Jahapp, så var MP-betan släppt till 360't, och självklart har man testat det.
Personligen föredrog jag det framför Medal of Honor: Airborne, trots att MoH-demo är SP och Cod4 MP.

Någon annan som testat liren, och bestämt er för att köpa ett av dem? För tillfället så ligger CoD4 bättre till här hemma.


Försökte söka efter en CoD4-tråd, men hittade ingen. Om det redan finns en så skyller jag på att lördags-ölningen redan börjat.

Vafan släpps dessa spel till konsoll först för? FPS hör hemma på PC och inte nån jävla skitkonsoll.
Citera
2007-09-08, 21:07
  #11
Medlem
Big Bosss avatar

Dessutom kommer det väl till PC också?
Citera
2007-09-08, 21:34
  #12
Medlem
Ostmackans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micke_h
Vafan släpps dessa spel till konsoll först för? FPS hör hemma på PC och inte nån jävla skitkonsoll.

Jag tycker att CoD4 fungerar utmärkt på xbox360. Då kan vi släppa den disskusionen, tack!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback