Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-09-07, 10:45
  #1
Medlem
FrkHögers avatar
Någon som såg det?
Jag tycker det var rätt kul, lite som "Kvarteret Skatan" med alla olika figurer.
Min nya idol är WT-mamman som rökte medan hon stekte fiskbullar
Citera
2007-09-07, 10:49
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FrkHöger
Någon som såg det?
Jag tycker det var rätt kul, lite som "Kvarteret Skatan" med alla olika figurer.
Min nya idol är WT-mamman som rökte medan hon stekte fiskbullar
Såg inte hela programmet men hon var bra. White trash, tänkte jag. Sedan hörde jag att hon ropade "Cassandra!", och skrattade ännu mer.
Citera
2007-09-07, 11:03
  #3
Medlem
FrkHögers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namram
Såg inte hela programmet men hon var bra. White trash, tänkte jag. Sedan hörde jag att hon ropade "Cassandra!", och skrattade ännu mer.

jaaa o härligt nätverk av pappor till barnen
Citera
2007-09-07, 11:31
  #4
Medlem
corpulentcowboys avatar
Det där är ju karaktärer som varit med även i radio. I P3-programmet med Mia och Klara som jag inte minns namnet på.

WT-mamman gör sig än bättre i TV
Citera
2007-09-07, 11:34
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av corpulentcowboy
Det där är ju karaktärer som varit med även i radio. I P3-programmet med Mia och Klara som jag inte minns namnet på.

WT-mamman gör sig än bättre i TV

"Roll on" hette radioprogrammet
Citera
2007-09-07, 11:50
  #6
Medlem
FrkHögers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av corpulentcowboy
Det där är ju karaktärer som varit med även i radio. I P3-programmet med Mia och Klara som jag inte minns namnet på.

WT-mamman gör sig än bättre i TV

ahaa..jag lyssnar så sällan på P3 så därför har jag missat det.. men man kanske borde börja...
Citera
2007-09-07, 13:49
  #7
Medlem
Osannoliks avatar
WT-mamman var det enda roliga, mest för att hon drog lite referenser till hemorten. Jag kommer kolla på nästa avsnitt ändå.
Citera
2007-09-08, 03:04
  #8
Medlem
HouseoftheHolys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrkHöger
Min nya idol är WT-mamman som rökte medan hon stekte fiskbullar

Haha WT rakt av, och fiskbullen hon tappar på golvet slänger hon tillbaks i stekpannan igen som ingenting!!!!!!!
Citera
2007-09-08, 09:57
  #9
Medlem
Matches Malones avatar
Jag gillar den sk "Roll On"-mannen... Så tafflig och tafatt kan man faktiskt känna sig ibland
Citera
2007-09-13, 08:58
  #10
Medlem
FrkHögers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matches Malone
Jag gillar den sk "Roll On"-mannen... Så tafflig och tafatt kan man faktiskt känna sig ibland

Menar du Rolle?
Hahaha... han är ju såå lik Christopher Walken...

http://www.metro.se/se/article/2007/...1-45/index.xml

eller

http://www.imdb.com/name/nm0000686/maindetails
Citera
2007-09-13, 09:02
  #11
Medlem
Parkers avatar
Det är ju briljant! Mia Skäringer är outstanding. Det trodde jag inte om henne när hon ledde mediokra Sanning & Konsekvens på 90-talet.
Citera
2007-09-13, 11:06
  #12
Avstängd
kandisbilders avatar
Ja det var faktiskt kul program, verkar som sagt programmet är inspelat i Malmö, då i förra programmet badade dom på Aq-va-kul, som numera är nerlagt pga mögel och annat och att golvet eller något innertak rasade in, igår gick Mia på Möllevången förbi Bagdad Shop, dom var på Klubben Inkonst som också ligger på Möllevången, vid Bergsgatan.

Det var nog meningen att Rolle skulle likan Christopher Walken, dom hade ett inramad foto på Christopher Walken sidanom sängen.

Helt klart att White Trash-mamman är bäst.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback