Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-09-12, 18:44
  #745
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dionysus
Angående filmen Spartacus postade så vore det väl idiotiskt att inte sticka när RF uppehåller polisen.

Är det långsiktigt tänkande att dra på sig efterlysningar istället?

jag skulle vilja påstå att dom snarare hade kunnat gått till motangrepp där, eftersom polisen vart på deras sida i det där läget, enklare att hänvisa till stjälvförsvar efteråt
__________________
Senast redigerad av Herr Bökberg 2008-09-12 kl. 18:49.
Citera
2008-09-12, 18:50
  #746
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Är det långsiktigt tänkande att dra på sig efterlysningar istället?
Om du fick välja mellan att

1. Slippa både polisen och RF

och

2. Slåss med RF och bli gripen

vad hade du valt?
Citera
2008-09-12, 21:27
  #747
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dionysus
Om du fick välja mellan att

1. Slippa både polisen och RF

och

2. Slåss med RF och bli gripen

vad hade du valt?

3. Fly Polisen tills man kommer till ett korsning & sedan allena angripa RF:arna man hade i ryggen,
(& slå tillbaka dom 30 st angriparna som du insinuerar att smr hade lyckats med ifall bara landsfiskalen inte hade varit på plats)

om jag har förstått det rätt så han smr inte ens undan, och ett antal av dem fick besöka syster i plåsterstugan

det jag försöker säga är att det alltid går att få fram alibi för ett nederlag ifall man vill, ifall smr kan hänvisa till polisflyckt där så kan likaså afa hänvisa till knivflyckt vid Slussen 2007, men det går väll inte att gämföra eller hur?
__________________
Senast redigerad av Herr Bökberg 2008-09-12 kl. 21:38.
Citera
2008-09-13, 09:44
  #748
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
3. Fly Polisen tills man kommer till ett korsning & sedan allena angripa RF:arna man hade i ryggen,
(& slå tillbaka dom 30 st angriparna som du insinuerar att smr hade lyckats med ifall bara landsfiskalen inte hade varit på plats)

om jag har förstått det rätt så han smr inte ens undan, och ett antal av dem fick besöka syster i plåsterstugan

det jag försöker säga är att det alltid går att få fram alibi för ett nederlag ifall man vill, ifall smr kan hänvisa till polisflyckt där så kan likaså afa hänvisa till knivflyckt vid Slussen 2007, men det går väll inte att gämföra eller hur?
Ingen aning, jag menade bara att det vore närmast begåvningshandikappat av SMR att stanna kvar på plats, slåss mot RF och sen bli gripna för misshandel av oskyldiga amnestymedlemmar.
Citera
2008-09-13, 13:17
  #749
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dionysus
Ingen aning, jag menade bara att det vore närmast begåvningshandikappat av SMR att stanna kvar på plats, slåss mot RF och sen bli gripna för misshandel av oskyldiga amnestymedlemmar.

Lika begåvningshandikappat hade det väl i så fall varit av AFA om de stannade och slogs med knivbeväpnade SMRare vid Slussen? Märker man att man inte vinner en fight så ska man dra därifrån, vill man bli nedslagen med äran i behåll kan man söka sig till ett c-följe.
Citera
2008-09-13, 13:56
  #750
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dubline
Lika begåvningshandikappat hade det väl i så fall varit av AFA om de stannade och slogs med knivbeväpnade SMRare vid Slussen? Märker man att man inte vinner en fight så ska man dra därifrån, vill man bli nedslagen med äran i behåll kan man söka sig till ett c-följe.
Absolut, det har jag ju inte sagt emot heller.
Citera
2008-09-17, 19:42
  #751
Medlem
Ni som klagar på AFA/RF maskerar sig , det gör nationalister med.
Dock maskerar sig inte RFpå gatan utan enbart censurerar bilder på nätet. AFA kan jag dock hålla med altid är maskerade.

FNG censuerar sinna bilder med så sluta klaga på RF..

Titta:

http://www.frianationalister.se/gbg/...kop16aug-0121/
http://www.frianationalister.se/gbg/...kop16aug-0101/
Citera
2017-10-01, 16:02
  #752
Medlem
Sara.Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saprofyt.
Kanske är det så att nazisterna nu är mer förberedda på AFA med fleras attacker, eller har AFA blivit färre och "sämre"? För förut "vann" väl oftast de militanta antifascisterna?
Tror att på 80-talet var det mest fulla skinheads som slogs mot AFA men idag är nationella mer för en sund livsstil och undviker alkohol/droger samt går på gym och tränar osv. AFA däremot sysslar mycket med droger och består till stor del av mentalsjuka Socialdemokrater som agerar rent känslomässigt i raseri mot sina politiska motståndare.

Under den händelserika gårdagen i Göteborg passade en grupp lokalpatrioter på att att attackera de ditresta AFA:iterna som vandaliserade staden och kastade sten på polisen. Händelsen fångades på film av twittraren PeterSweden.

https://www.youtube.com/watch?v=mTf8Y4XiUVQ
Citera
2017-10-03, 20:31
  #753
Medlem
pgdnDeletes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sara.N

Under den händelserika gårdagen i Göteborg passade en grupp lokalpatrioter på att att attackera de ditresta AFA:iterna som vandaliserade staden och kastade sten på polisen. Händelsen fångades på film av twittraren PeterSweden.

https://www.youtube.com/watch?v=mTf8Y4XiUVQ

De så kallade 'lokalpatrioterna' ska enligt emil hagberg vara fotbollshuliganerna wisemen, som han baserar på ett sms han fått från en wisemen 'medlem', om man kan kalla dem efter 'medlemmar' och icke medlemmar.
Stenkastarna ska enligt uppgifter vara någon Bachir(?) som har starka högerkopplingar. Så i dags läget om man talar om just denna händelse, är 'vänstern' endast inblandad på slutet när de bryter upp bråket och ger wisemen och eventuellt Bachir och hans grabbar en och annan knogmacka.
Så baserat på den fakta vi har, ser det ut som motdemonstranterna, under hela dagen agerade exemplariskt.
Väntar spänt på mer information gällande händelsen.
men afa då??? xD
Citera
afa

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback