Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-09-02, 10:04
  #1
Medlem
HFisBacks avatar
Får hem en del Ikto idag. Konstigt nog har jag aldrig provat denna benso innan, och vet inte alls hur mkt jag bör ta.

Jag är verkligen inget nybörjare när det gäller droger, men har knappt brukat benso alls dom senaste åren, har ingen tolerans!

Sitter med AT från opiater, och är bakfull. Dock vill jag inte bli helt väck, måste kunna fungera normalt. Vill ha lindring från AT å bakfylla.
Om det varit 10mg Diazepam hade jag nog tagit 4-5st till att börja med, men hur mycket (i mg) Klonazepam bör jag ta?
2007-09-02, 10:22
  #2
Medlem
Breggions avatar
Börja med en 2mg-are. Klonazepam blir du betydligt flummigare av än av Diazepam. Dessutom blir man inte i närheten av lika trött. Så om du tar 4-6mg kommer det antagligen bli en liten minneslucka och en massa "pundande" och andra konstigheter..
2007-09-02, 10:49
  #3
Medlem
Börja med 1 mg.
2007-09-02, 10:59
  #4
Medlem
make me greens avatar
Om du brukar käka 40-50mg diazepam så tror ja no de lugnt om du börjar med 2-4mg utan problem !
2007-09-02, 11:35
  #5
Medlem
buddsans avatar
jag brukade kunna käka rätt friskt av stesolid men av iktro kryss 2or däckade jag direkt så antar det är ganska mycket från person till person.
jag hade nog börjat med 1 mg.
peace out
2007-09-02, 11:49
  #6
Medlem
HFisBacks avatar
Tackar för alla svar!

Provar nog 3mg, kan ju alltid fylla på vid behov!
2007-09-02, 17:17
  #7
Medlem
Psychopatics avatar
Jag har utskrivet 2-4 mg om dagen för att dämpa ångest. Men jag har för mig att jag började med 1 mg + 1 mg Xanor.
2007-09-04, 10:41
  #8
Medlem
HFisBacks avatar
Fan vilket skit!

Dom var äkta, brunaktiga i färgen, stort + på pillret (brytskåror) och märkta med Roche 0,5.

Tog först 5st sedan 5 inom en timme. Tot 5mg, och blev lite "småmjuk", men långt ifrån så underbart som 5 Ryppar (sthlm=roppar).