Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-09-02, 10:04
  #1
Medlem
HFisBacks avatar
Får hem en del Ikto idag. Konstigt nog har jag aldrig provat denna benso innan, och vet inte alls hur mkt jag bör ta.

Jag är verkligen inget nybörjare när det gäller droger, men har knappt brukat benso alls dom senaste åren, har ingen tolerans!

Sitter med AT från opiater, och är bakfull. Dock vill jag inte bli helt väck, måste kunna fungera normalt. Vill ha lindring från AT å bakfylla.
Om det varit 10mg Diazepam hade jag nog tagit 4-5st till att börja med, men hur mycket (i mg) Klonazepam bör jag ta?
2007-09-02, 10:22
  #2
Medlem
Breggions avatar
Börja med en 2mg-are. Klonazepam blir du betydligt flummigare av än av Diazepam. Dessutom blir man inte i närheten av lika trött. Så om du tar 4-6mg kommer det antagligen bli en liten minneslucka och en massa "pundande" och andra konstigheter..
2007-09-02, 10:49
  #3
Medlem
Börja med 1 mg.
2007-09-02, 10:59
  #4
Medlem
make me greens avatar
Om du brukar käka 40-50mg diazepam så tror ja no de lugnt om du börjar med 2-4mg utan problem !
2007-09-02, 11:35
  #5
Medlem
buddsans avatar
jag brukade kunna käka rätt friskt av stesolid men av iktro kryss 2or däckade jag direkt så antar det är ganska mycket från person till person.
jag hade nog börjat med 1 mg.
peace out
2007-09-02, 11:49
  #6
Medlem
HFisBacks avatar
Tackar för alla svar!

Provar nog 3mg, kan ju alltid fylla på vid behov!
2007-09-02, 17:17
  #7
Medlem
Psychopatics avatar
Jag har utskrivet 2-4 mg om dagen för att dämpa ångest. Men jag har för mig att jag började med 1 mg + 1 mg Xanor.
2007-09-04, 10:41
  #8
Medlem
HFisBacks avatar
Fan vilket skit!

Dom var äkta, brunaktiga i färgen, stort + på pillret (brytskåror) och märkta med Roche 0,5.

Tog först 5st sedan 5 inom en timme. Tot 5mg, och blev lite "småmjuk", men långt ifrån så underbart som 5 Ryppar (sthlm=roppar).

Jag har testat Ikto en gång innan för många år sedan, minns ej antal eller styrka, men alla tog lika mkt och alla blev flummiga utom jag.
Verkar som jag har problem med Klonazepam. Alla andra benso fungerar utmärkt...
2007-09-04, 13:06
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HFisBack
Fan vilket skit!

Dom var äkta, brunaktiga i färgen, stort + på pillret (brytskåror) och märkta med Roche 0,5.

Tog först 5st sedan 5 inom en timme. Tot 5mg, och blev lite "småmjuk", men långt ifrån så underbart som 5 Ryppar (sthlm=roppar).

Jag har testat Ikto en gång innan för många år sedan, minns ej antal eller styrka, men alla tog lika mkt och alla blev flummiga utom jag.
Verkar som jag har problem med Klonazepam. Alla andra benso fungerar utmärkt...

0.5 orna r värdelösa samma som du gämför att 2 stessfemmor inte alls r som en tia.. men just klona funkar inte på mej heller av nån aledning just nu funkar iof inte mkt alls...käkar 5st2mg ikto på morron och 5 på kvällen blir aldrig fluddrig hur många ja en äter därimot tar de bort min åmngest.. men fluddrig blir ja inte åt 38 häromdan ingen skillnad. xanor3mg depot ska de va eller lorazepam 2.5 orna finns inga bättre benso slår roppar slår allt
2007-09-04, 17:40
  #10
Medlem
AllmäntOupptäcks avatar
Säger samma sak om iktrovil, tar bort ångest väldigt bra men för mig fungerar det inte att flumma på och ja har tagit runt 30mg på en gång. Dock så reagerar ju folk väldigt olika på droger!
2007-09-04, 20:05
  #11
Medlem
därimot när ja åt dom för första gången ca 9 årsen då åt ja 3st 2mg å en öl för att landa på tjack och blev sketfluddrig me de var på den tiden nu.. tollreansen är ju inte densamma direkt
2007-09-10, 13:52
  #12
Avstängd
realnicks avatar
Hade i mig 1mg iktorivil nyss, och kan ju säga att det var jävligt bra drag i denna benso. Har smaskat mängder av valium vid flera tillfällen, men 1mg iktorivil var för mig tillräckligt för att bli släpig i blicken.
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback