Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2007-09-02, 04:10
Medlem
Xstars avatar
Alltså lätt illamående, knappt påtagligt ibland, men återkommande oftast dagligen. Vad kan detta vara ett symptom på? Cancer? HIV? Diabetes? Mördarbakterier?
Citera
2007-09-02, 04:21
Medlem
tjaboooos avatar
...Vitaminbrist
Citera
2007-09-02, 04:51
Medlem
Xstars avatar
Ah! Vilka vitaminer, tro?
Citera
2007-09-02, 05:33
Medlem
Är du tjej? Kanske är du på smällen..
Citera
2007-09-02, 05:50
Medlem
Red Machines avatar
Magkatarr eller magsår kanske... Psykisk sjukdom också... Kanske bäst att uppsöka läkare...

Jag hade själv lätt illamående i ett halvår men det försvann av sig själv men jag tror det berodde på stress.
Citera
2007-09-02, 14:02
Medlem
Xstars avatar
Jag trodde också först att jag var på smällen men det visar sig att jag är en 20-årig kille...
Citera
2007-09-02, 14:13
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Lite långssökt, men en liknande grej hände mig. Tog en vecka innan jag kom på vad det var; jag hade bytt till ett starkare snus. Blev illamående av nikotinet. Inte det....?
Citera
2007-09-02, 14:14
Bannlyst
Tar du mediciner? Droger? Röker? Ändrade matvanor? Stressad? Eller har du varit med om någon annan förändring på sistone?
Citera
2007-09-02, 18:16
Medlem
Xstars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxic
Tar du mediciner? Droger? Röker? Ändrade matvanor? Stressad? Eller har du varit med om någon annan förändring på sistone?

Ja, jo, lite allt möjligt av ovanstående... Men jag undrar mer om lätt illamående kan vara tecken på ett tidigt stadium av någon allvarlig sjukdom. Om det bara är något övergående och ofarligt så är jag glad
Citera
2007-09-02, 18:44
Medlem
Är du en hypokondriker?
Citera
2007-09-02, 19:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Xstar
Ja, jo, lite allt möjligt av ovanstående... Men jag undrar mer om lätt illamående kan vara tecken på ett tidigt stadium av någon allvarlig sjukdom. Om det bara är något övergående och ofarligt så är jag glad
Självklart kan det det. Men eftersom illamående är relativt vanligt så kan ju ingen här säga vilken allvarlig sjukdom du ev. skulle ha. Inte ens en läkare hade kunnat säga det på rak arm. Hade det handlat om något mer ovanligt så kanske du hade kunnat spekulera lite i vad det kunde vara.

Hypokondri anses nog vara en allvarlig sjukdom förresten
Citera
2007-09-02, 23:54
Medlem
Gabrieluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xstar
Jag trodde också först att jag var på smällen men det visar sig att jag är en 20-årig kille...

Jag skulle ändå inte utesluta saken...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in