Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2011-09-03, 01:24
  #145
Medlem
Haacks avatar
Sträckläste denna rapport en kväll i veckan innan jag skulle gå och lägga mig. Slutade med att jag fick gå till jobbet utan sova en blund (kunde inte somna för att jag levde in mig så mycket och blev galet sugen på fest i allmänhet och CS i synnerhet) Det är inte min "scen" eller så vad gäller musik egentligen men det spelar verkligen ingen roll när det är skrivet så här detaljerat och med sådan inlevelse. Jag ville vara där! Kändes nästan som man var det ibland

10/10

och ts jag läser mycket gärna om fler drog-upplevelser / rapporter, bra som dåliga.

/Haack
Citera
2017-02-07, 20:45
  #146
Medlem
Buffedbygods avatar
Hm. Läst klart hela i ett sträck. Känner faktiskt mer att det är ovärt att knarka när jag läser denna. Visst är det kul men är det värt avtändingen?

Nej, jag nöjer mig med några bärs och en gås istället. Då mår man inte som ett lik nästa dag.
Citera
2017-02-18, 16:49
  #147
Medlem
Tripportreats avatar
Vilket epos, läste igenom alla delar i en sittning. Riktigt bra skrivet och en galen resa, kul att få ta del av den i en såhär bra rapport.

Solklart 5/5

//Tripportreat
Citera
2017-02-18, 16:51
  #148
Medlem
Tripportreats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffedbygod
Hm. Läst klart hela i ett sträck. Känner faktiskt mer att det är ovärt att knarka när jag läser denna. Visst är det kul men är det värt avtändingen?

Nej, jag nöjer mig med några bärs och en gås istället. Då mår man inte som ett lik nästa dag.
Jag tycker definitivt att det är värt det, gör man det någorlunda ansvarsfullt så blir inte landningen så hemsk - kör man såhär hårt så kan man alltid ta en benso när det är som värst, och påminna sig om att det är kemisk obalans och alltid går över.

//Tripportreat
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback