Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-08-31, 11:03
  #1
Medlem
Agonars avatar
Hejsan

Jag vill ha förslag på vad jag kan skämma bort min flickvän med medans jag lagar mat till henne ikväll ...

hon behöver skämmas bort under ca 1 timme ....
Citera
2007-08-31, 11:08
  #2
Medlem
MissBloodyMarys avatar
Varför bara en timme? Och ska det ske hemma?

Skumbad och ljus i badrummet, bra musik på låg volym, fruktbricka och en liten flaska mousserande vitt medan hon badar, torktumlad varm handduk och oljemassage efteråt, kanske?

*drömmer*
Citera
2007-08-31, 11:09
  #3
Medlem
ABBORREs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agonar
Hejsan

Jag vill ha förslag på vad jag kan skämma bort min flickvän med medans jag lagar mat till henne ikväll ...

hon behöver skämmas bort under ca 1 timme ....
Du får 4 förslag
Skumbad
2 askar choklad
Stor neger som masserar henne
En ny dildo
Citera
2007-08-31, 11:11
  #4
Medlem
Förstår jag dig rätt om du menar att du behöver skämma bort henne under tiden du lagar mat? Och detta kommer att ta en timme?

Isåfall har du inte mycket att välja på. Som föregående forumit precis skrev, så är nog ett bubbelbad med mousserande att föredra.
Citera
2007-08-31, 11:42
  #5
Medlem
Caggots avatar
sätt på en bra p-rulle så hon blir lite uppvärmd så att säga
Citera
2007-08-31, 11:49
  #6
Medlem
Trillskes avatar
Vad du än gör, dra inte på nån film eller serie eller liknande som hon kan glo på.

Vet inte hur många gånger jag gjort det misstaget, och sedan fått spendera resten av kvällen med en slö och tråkig flickvän.
Citera
2007-08-31, 12:50
  #7
Medlem
Danals avatar
Kanske det skulle funka att ni förbereder maten tillsammans istället. Så får hon se vilken mästerlig kock du är.
Hon kan gå runt i köket och dricka lite vin, kanske göra en lättare sallad?
Jag tycker iaf att det är ganska mysigt att laga mat tillsammans, om du har gjort grovgörat i förväg.

Men MissBloodyMary kom nog med det vinnade förslaget tror jag.
Citera
2007-08-31, 13:18
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danal
Kanske det skulle funka att ni förbereder maten tillsammans istället. Så får hon se vilken mästerlig kock du är.
Hon kan gå runt i köket och dricka lite vin, kanske göra en lättare sallad?
Jag tycker iaf att det är ganska mysigt att laga mat tillsammans, om du har gjort grovgörat i förväg.

Men MissBloodyMary kom nog med det vinnade förslaget tror jag.
Håller med, dock brukar jag inte tillåta att hon hjälper mig med maten, utan gör lite plockmat som jag serverar tillsammans med vin så samtalar vi under tiden jag lagar mat, serverar osv. Förflyttar därefter till soffan för mer vin och efterrätt... Sen brukar hon oftast ta över komandot. mycket trevligt.

MissBloodyMary har däremot det mest ambitiösa förslaget förutsätter dock att hon gillar skumbad, om så är fallet är det helt klart en vinnare.
Citera
2007-08-31, 13:38
  #9
Medlem
CDPs avatar
Skicka iväg henne på ansiktsbehandling eller nåt liknande. Ta nåt dyrt skit, det är det enda som räknas.
Citera
2007-08-31, 14:20
  #10
Medlem
Koolaids avatar
Bjud hem någon av de mer perverterade Fb:arna som huserar&krälar i Alt. sex-forat, göm honom i gimp-garderoben i sovrummet tills hon kommer hem.

Ta direkt in tjejen i sovrummet då hon kommit hem, spring ut och lås dörren från utsidan. Ropa det förutbestämda kod-ordet till *valfri FB-pervo* i gimp-garderoben, och vilket jag glömde - i komplett gimp-dräkt med allehanda attiraljer, sätt äggklockan på 60min. och gå ut i köket och koka mat.

Sätt gärna på radion, relativt högt.

Efter att klockan ringt så går du och öppnar sovrumsdörren och slänger ut fellow FB:are ur lägenheten och gläds åt faktumet att hon kommer att uppskatta din mjuka, vänliga stil så oerhört mycket mer i den ev.framtiden. Eller inte.

Tänd ljus och ät.

Ta-da
Citera
2007-08-31, 14:44
  #11
Medlem
magers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koolaid
Bjud hem någon av de mer perverterade Fb:arna som huserar&krälar i Alt. sex-forat, göm honom i gimp-garderoben i sovrummet tills hon kommer hem.

Ta direkt in tjejen i sovrummet då hon kommit hem, spring ut och lås dörren från utsidan. Ropa det förutbestämda kod-ordet till *valfri FB-pervo* i gimp-garderoben, och vilket jag glömde - i komplett gimp-dräkt med allehanda attiraljer, sätt äggklockan på 60min. och gå ut i köket och koka mat.

Sätt gärna på radion, relativt högt.

Efter att klockan ringt så går du och öppnar sovrumsdörren och slänger ut fellow FB:are ur lägenheten och gläds åt faktumet att hon kommer att uppskatta din mjuka, vänliga stil så oerhört mycket mer i den ev.framtiden. Eller inte.

Tänd ljus och ät.

Ta-da
haha de här låter bra tycker jag

OT: du har fått din avatar nu? läste att du ville ha en liknande i avatartråden
Citera
2007-08-31, 14:56
  #12
Medlem
Koolaids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mager
haha de här låter bra tycker jag

OT: du har fått din avatar nu? läste att du ville ha en liknande i avatartråden

Jajamensan, DrMelonhjälm knows his shit !
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback