Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-08-30, 19:52
  #1
Medlem
Bloodfalls avatar
Någon som vet något om den beryktade Dissection dokumentären som var i görningen? Meningen var väl att följa Jon ända från muck ifrån fängelset till den första Dissectionspelningen i Stockholm? Gick ju lite olika rykten kring detta? Tror det var dokumentärfilmaren Mikael Hylin som skulle sköta spakarna i projektet? Någon som vet något?
Citera
2007-08-30, 21:18
  #2
Medlem
krimms avatar
Inte hört talas om men det låter onekligen väldigt intressant.
Citera
2007-08-31, 20:00
  #3
Medlem
Rosles avatar
Jajävlar. Detta har jag aldrig hört talas om men jäklar vad härligt det vore att se. Håller tummarna.
Citera
2007-08-31, 20:19
  #4
Medlem
meelows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bloodfall
Någon som vet något om den beryktade Dissection dokumentären som var i görningen? Meningen var väl att följa Jon ända från muck ifrån fängelset till den första Dissectionspelningen i Stockholm? Gick ju lite olika rykten kring detta? Tror det var dokumentärfilmaren Mikael Hylin som skulle sköta spakarna i projektet? Någon som vet något?


Vart har du hört det? Skulle vara super att se ju!
Citera
2007-08-31, 23:48
  #5
Medlem
Rofers avatar
Håller med, skulle varit kul som fan. Men vart har du hört om den?
Citera
2007-09-01, 22:59
  #6
Medlem
Bloodfalls avatar
Har sett det på lite olika håll, vet att Jon har nämnt det samtidigt som jag har för mig att det stod på nyheterna på blabbermouth, dock var det ju säkerligen något år sedan.

En kort rad om detta finns på gamla nyheter från 02-01-2006 på Dissections hemsida där det står kort och gott: "A documentary film about DISSECTION is currently in the making...", det är det enda jag kan hitta för tillfället. Men är som sagt 100 på att det är/var på gång iaf. Man undrar ju bara när eller om den någonsin ska få se dagens ljus hehe
Citera
2017-01-27, 23:27
  #7
Medlem
Blev det nåt med denna dokumentären?
Citera
2017-08-17, 14:02
  #8
Medlem
metalcorenightfalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BetMaster
Blev det nåt med denna dokumentären?
Känns väl inte så tyvärr. Synd, för den dokumentären hade varit något att se!
Citera
2017-08-17, 17:32
  #9
Medlem
Rofers avatar
Biografin Book of Chaos dröjer också. http://www.bookofchaos.net/
Vi lär väl ses i tråden om ytterligare 10 år och kolla statusen då.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback