29 273 besökare online
856 524 medlemmar • 45 800 688 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Övrigt > Arkiverade forum > Muhammedavbildningarna och relaterade protester
Ämnesverktyg
TheBurden
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dasinex1
men du är ju helt jävla dum i huvudet,bara för att vi har yttrandefrihet innebär det inte att det är rätt att kränka andras religioner skulle gärna vilja veta hur du ser ut och ritat upp en bild på dig här för att sedan håna och skratta åt dig istället vidriga jävla fjolla,.

det här är fb mest korkade tråd hitills. ni som håller på här kan inte se bättre ut själva jävla corn flakes apor

Vart ska gränsen gå då? Ska vi förbjuda satir? Ska vi förbjuda konstnärlig frihet? Ska vi gå tillbaka i tiden och låta religion diktera villkoren i det här landet? I helvete heller.

Här ritar vi Muhammed. PUNKT SLUT!
Senast redigerad av TheBurden 2013-02-02 kl. 23:02.

Asgarvar
Medlem
Asgarvars avatar
Citat:
men du är ju helt jävla dum i huvudet,bara för att vi har yttrandefrihet innebär det inte att det är rätt att kränka andras religioner skulle gärna vilja veta hur du ser ut och ritat upp en bild på dig här för att sedan håna och skratta åt dig istället vidriga jävla fjolla,.

det här är fb mest korkade tråd hitills. ni som håller på här kan inte se bättre ut själva jävla corn flakes apor

Om man får kränka gothare, kristna, hippies eller vilken kulturform som helst - varför då inte Islam? Detta är inte ens kränkningar, det är satirisk humor - det kallas bara för kränkande av de som hittat på att det ska vara kränkande. Det är pixlar på en skärm, koppla av. Ingen människa råkar illa ut här. Provokation är skitkul, speciellt när psykopater visar sina sanna färger och ger något dåligt ett mycket dåligt namn. Det är verkligheten så som den är som visar sig, vilket ofta är själva poängen med satirer. Folk måste lära sig att koppla av och inte minst bör de som förväntar sig tolerans vara lite mer toleranta.

Skitroliga bilder, en del av dem! Haha!

HippieKram
Medlem
HippieKrams avatar
En herre tar den store profetens avhuggna huvud nasalt. Muhammed gillar och snorar och slickar som det svin han är.

http://img571.imageshack.us/img571/3825/muhanas.png

GerberianShepsky
Medlem
Citat:

Men va??? Du kan väl inte jämföra att rita av en riktig, nu levande, människa, med att rita av en påhittad profet/gubbe som levde för 1000 år sedan??? Tror du Mohammed skulle bli ledsen eller??

Den som är dum i huvudet är ju du.

Autokinetisk
Medlem
Autokinetisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autokinetisk

Jooooe!

illerballe
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HippieKram
En herre tar den store profetens avhuggna huvud nasalt. Muhammed gillar och snorar och slickar som det svin han är.

Haha skön bild

Fred-Asp
Medlem
Fred-Asps avatar
Dubbelpost...

Fred-Asp
Medlem
Fred-Asps avatar
Vilket sammanträffande att jag hittade den här tråden. Hittade nämligen en comicskiss jag ritade någon gång runt tiden jyllandsposten gjorde sina avbildningar. Tog en bild med kameran:

http://imageshack.us/edit.php?url=4/...imagexfb.jpg/y

Om det inte syns vad som står säger iaf snubben: ''Fan vilken dålig dag jag har. Bara om någon skulle skända profeten Mohammed skulle jag få spelet. Men vad är det här?'' Så hittar han en bild på Mohammed. Figure the rest

vwtdi
Medlem
vwtdis avatar
Citat:

hahahahahahahahahaha snygg bild fan hur kunde jag missa den här roliga tråden.
Lite OT somliga i det här landet har svårt att förstå...DET HÄR ÄR SVERIGE HÄR PRATAR VI SVENSKA OCH ÄR KRISTNA!

TheBurden
Medlem
Citat:

Keep 'em coming.

Klimatflykting
Avstängd
Klimatflyktings avatar
Citat:

För min egen del säger jag bara: Go Ahead! Rita och skriv så mycket du vill, men i den här tråden är det Muhammed( Må grispiss flöda över honom och hundsperma fylla hans anus och mun) det gäller.

Även om jag skulle ta åt mig av dina teckningar kan jag garantera att inte bryr mig om 1400 år.

Mimur
Medlem
Mimurs avatar
Citat:
men du är ju helt jävla dum i huvudet,bara för att vi har yttrandefrihet innebär det inte att det är rätt att kränka andras religioner

Jag lägger inte mig i om det ÄR RÄTT att kränka, men däremot tycker jag att man HAR RÄTT att göra det
Senast redigerad av Mimur 2013-02-15 kl. 21:13.

Topp Dela »