53 179 besökare online
858 063 medlemmar • 45 864 594 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Övrigt > Arkiverade forum > Muhammedavbildningarna och relaterade protester
Ämnesverktyg
kuddenchristo
Medlem
kuddenchristos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBurden
Snyggt ritat.

ecglsd
Medlem
Citat:

Haha, åh vad bra. TheBurden, du är grym. Skulle vilja skicka ner alla dina bilder utskrivna på A4 till Al Jazeera med "hälsning från Danmark" och se vad som händer.

TheBurden
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ecglsd
Haha, åh vad bra. TheBurden, du är grym. Skulle vilja skicka ner alla dina bilder utskrivna på A4 till Al Jazeera med "hälsning från Danmark" och se vad som händer.

Då blir det nog liv i luckan.

Autokinetisk
Medlem
Autokinetisks avatar
http://i50.tinypic.com/vq43zb.png
Mohammed är tjurig

kuddenchristo
Medlem
kuddenchristos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autokinetisk
Det där ser inte ut som en tjur.

TheBurden
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Autokinetisk

Skulle kunna vara en av Muhammeds flatlusar i förstoring.
Senast redigerad av TheBurden 2013-02-02 kl. 21:08.

Substantial
Medlem
Substantials avatar
Ni verkar tro att detta är ett bra initiativ - men vari ligger hedern i att smutskasta någon som inte kan försvara sig?

It's Nice to be Important, but it's more Important to be Nice.

TheBurden
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Substantial
Ni verkar tro att detta är ett bra initiativ - men vari ligger hedern i att smutskasta någon som inte kan försvara sig?

Vem kan inte försvara sig, menar du? Muhammed?

Nu gnäller du bara för att det handlar om Islam, eller hur? Hade det varit "Rita din egen Jesus-tråden" så hade du inte brytt dig, inte sant?
Senast redigerad av TheBurden 2013-02-02 kl. 21:06.

Substantial
Medlem
Substantials avatar
Citat:
Vem kan inte försvara sig, menar du? Muhammed?

Nu gnäller du bara för att det handlar om Islam, eller hur? Hade det varit "Rita din egen Jesus-tråden" så hade du inte brytt dig, inte sant?

Gör mig inte orätt, hade det varit Jesus hade jag sakt samma sak, hade det varit en mor som gått i graven hade jag sagt samma sak, hade självaste du blivit förnedrad efter din död hade jag sagt samma sak. Du kanske väljer att inte tro mig just för att det råkar handla om Islam men detta är principiella ting som gör att jag tänker på detta sätt. Det kan liknas vid att jag hatar din åsikt, men är beredd att dö för den.

Och ja, jag syftade på Muhammed just för att han inte kan försvara sig själv.

It's Nice to be Important, but it's more Important to be Nice.

TheBurden
Medlem
Bara för att det kom in en gnällspik i tråden så kör jag en till.

Muhammed Goes Family Guy: http://i50.tinypic.com/31360xc.jpg

TheBurden
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Substantial
Gör mig inte orätt, hade det varit Jesus hade jag sakt samma sak, hade det varit en mor som gått i graven hade jag sagt samma sak, hade självaste du blivit förnedrad efter din död hade jag sagt samma sak. Du kanske väljer att inte tro mig just för att det råkar handla om Islam men detta är principiella ting som gör att jag tänker på detta sätt. Det kan liknas vid att jag hatar din åsikt, men är beredd att dö för den.

Och ja, jag syftade på Muhammed just för att han inte kan försvara sig själv.

Nu är det så att vi har yttrandefrihet och då ritar jag precis hur många Muhammed jag vill. Inte mitt problem att du tycker yttrandefriheten är obekväm. Du kanske skulle trivas bättre i Saudiarabien?
Senast redigerad av TheBurden 2013-02-02 kl. 22:46.

Dasinex1
Avstängd
Dasinex1s avatar
Citat:
Nu är det så att vi har yttrandefrihet och då ritar jag precis hur många Muhammed jag vill. Inte mitt problem att du tycker yttrandefriheten är obekväm. Du kanske skulle trivas bättre i Saudiarabien?

men du är ju helt jävla dum i huvudet,bara för att vi har yttrandefrihet innebär det inte att det är rätt att kränka andras religioner skulle gärna vilja veta hur du ser ut och ritat upp en bild på dig här för att sedan håna och skratta åt dig istället vidriga jävla fjolla,.

det här är fb mest korkade tråd hitills. ni som håller på här kan inte se bättre ut själva jävla corn flakes apor

Topp Dela »