Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-08-28, 17:16
  #13
Medlem
Bielkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feinlyre
Att döma av bilderna från Stureplan.se så skulle det gå att få in åtminstone två och en halv av det där framgångsrika grogg-ludret Katrin Zytomierska i skinnet från en Sara Goldensohn. Undrar i mitt stilla sinne vilket adjektiv du använder för att beskriva Kikki Danielssons kropp. Fulländat Skåne-grov? Smyg-fyllig?
Oattraktiva kvinnor har en tentens att göra det, de är rädda för att det inte kommer att hända igen på några år! Hur tok-full var du?
Naäe, har du sagt det så, så tror vi dig! Vi behöver inte ens kolla vad du skriver om det i din blogg!

Fan-klubbens ordförande har uttalat sig!

Puss på dig också hjärtat!
Citera
2010-12-21, 12:27
  #14
Medlem
Född 75, byter jobb från Kanal5 till Pontus Gårdingers Snowman Production: http://www.dagensmedia.se/karriar/article3030717.ece
Citera
2012-03-03, 18:05
  #15
Medlem
Verkar vara i betydligt bättre fysisk skepnad än tidigare. I Svenskans bilaga A Perfect Guide berättar hon om sin helg, inklusive en bild på sig själv där hon ser riktigt smal och bra ut. Påstår dessutom att hon tar milen på 46 minuter, vilket inte vilken tjockis som helst gör.
Citera
2012-03-04, 09:15
  #16
Medlem
potatislandets avatar
Finner Goldensohn attraktiv på något vis, det är nåt med blicken tror jag.
Citera
2013-02-28, 10:23
  #17
Medlem
dr.jebes avatar
river upp denna igen.

Nu tog allt en stilig karl. http://www.expressen.se/noje/extra/l...-med-karleken/
Citera
2013-08-29, 12:37
  #18
Medlem
Hor-Ullas avatar
Vad jobbar hon med nu?
Citera
2013-08-29, 13:07
  #19
Medlem
regelbrotts avatar
Tyckte att jag hörde nånstans att hon är gravid?
Citera
2015-03-25, 23:13
  #20
Medlem
B´stards avatar
Hon trycker fram ungar i en herrans takt nuförtiden, 3 ungar på ca 27 månader om jag förstått tidslinjen rätt - i princip har hon inte mycket mer än fött barn förrens hon blivit på smällen igen, bra jobbat med tanke på att hon är 40.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback