Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-30, 10:11
  #445
Medlem
Fyra stavar sprängdeg och närmare tio lådor (20-pack) med 7.62 mm ammunition.
Citera
2017-02-01, 19:24
  #446
Medlem
Räknas 3st Tre Lingonbilar med hund?

L-J
Citera
2017-10-06, 19:52
  #447
Medlem
Hupats avatar
En gammal läskautomat från 70-talet, oöppnad godispåse i skyddsobjekt, kanyler, människobajs, fulla cans, oöppnade ölburkar, en soffa någon dragit in i en bro ihop med massa möbler, och en boulebar vi snubblade in på
Citera
2018-04-03, 07:06
  #448
Medlem
Bästa fyndet (medans jag är ute och cyklar) vette tusan..

Ett utedass byggt för ca 4-5 pers (med ett separat rum för en 5:e) med två texter "Välkommen till bögstugan <3" och "kuk", allt i stora bokstäver samt att ena dörren var borta och den andra var halvt vandaliserad. På baksidan låg det en kvarglömd(?) motorsåg och ett utrivet blad från en porrtidning.



Samt en samlingslokal strax intill som även också var nerklottrad (både på utsidan av väggen nära ingången och på insidan av dörren. Den var inte direkt stängd, utan halvt intryckt så jag passade på att kollade lite snabbt hur det såg ut.

Var väl det gamla vanliga; som att ett gäng varit där inne för inte så länge sen; stökigt och glassplitter på vissa delar.

När jag kom till köket så lade jag märke till ett förvaringsutrymme i golvet längre in, men det fanns varken någon stege eller trappa kvar.
Det mesta jag kunde se tackvare (världens bästa ) kameralampa var typ rester från saker som mindre möbler bl.a


Tror även att trappan låg där nere med allt annat..(?)
Funderade på om jag skulle försöka luta mig lite mer ner så jag kunde se/alt fota lite extra, men jag ville inte ta för onödiga risker.
Tänkte mest tanken när jag tittade ner där; *Fan.. ficklampa till nästa (om det ens blir någon nästa) gång!*

Drog ut där ifrån så diskret jag kunde. Tog cykeln och drog bort mot en hög med dumpade däck av den större sorten och tog en snabb red bull och slappnade av med mobilmusiken.
Fast avslappnandet tog en annan vända när en bil helt plötsligt kommer körandes förbi och stannar precis på utsidan av lokalen, dörren var på den andra sidan.
Jag kollar lite försiktigt mot bilen med små mellanrum i några försök ifall jag kan skymta den som kör, men han verkar ha vandrat mot dörren till lokalen.


Ingen aning om ifall dom misstänkte något om att jag precis hade varit där inne.

Började sedan promenera bort från platsen i lugn takt med cykeln medans jag fortfarande försökte låtsas som ingenting och sen trampade jag där ifrån. *Puh..*
Citera
2018-04-04, 20:24
  #449
Moderator
Tystnads avatar
En Stämpel märkt "ILGODS" i ett gammalt SJ lastkajsförråd.
Klädgalge märkt "SJ"

Tyvärr slår ju en del minderåriga idioter sönder allt så svårt hitta något helt nuförtiden.
Citera
2018-04-12, 11:01
  #450
Medlem
de.debilzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uesvea
Fyra stavar sprängdeg och närmare tio lådor (20-pack) med 7.62 mm ammunition.

berätta mer?
Citera
2024-02-24, 22:47
  #451
Medlem
Har UEat rätt ofta sen typ 20år. Hittade en blomkruka med blomma i en gammal likkällare en gång.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback