2007-08-25, 01:22
Medlem
ManicFreedoms avatar
Tjena,
Jag har en helt vanlig standardutseendemässig trisst akustisk nylonsträngad gitarr. Den ser ut som på denna bilden: http://upload.wikimedia.org/wikipedi...uitar_ubt.jpeg Som kul grej hade jag tänkt att piffa upp den på något sätt, funderade först på klistermärken men det är inte särskilt kul. Det roligaste vore att måla ett eget motiv på gitarren.
1. Tror ni det finns någon sorts färg som ser bra ut på gitarren och sedan sitter kvar på den?
2. Har ni några tips på vad man kan måla? Kan gärna vara något som har med hårdock eller blues att göra. t.ex.: En liten röd djävul, stora svarta 666 siffror. Eller så kan det vara någon annan kul bild. t.ex.: En stor orm som slingrar sig över hela framsidan. Ge mig tips!
3. Något annat roligt tips man kan göra med gitarren än att måla en bild på den?

p.s Det är en billig gitarr, det gör inget ifall det inte är serisöst eller så eller ifall jag misslyckas, allt detta är bara en kul grej.

Mvh, ManicFreedom
Citera
2007-08-25, 01:34
Medlem
RickardTheBraves avatar
Skriv "This Machine Kills Facists" på en pappersbit, fäst sedan denna på gitarren. Och vips så är du coolaste katten i staden.
Citera
2007-08-25, 10:55
Medlem
norrlandssnubbes avatar
EET
FUK

alternativt

More beer!

Minst lika cool som Hetfield blir du då
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera