2022-03-23, 02:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Vad har ni för belägg att hon frontade i början? jag tyckte det var 50/50 mellan tjejerna i början av 90-talet

Kan vi inte skjuta av människor som stressat blandar samman personer utan att dubbel-checka

Det är Malin som har den helt unika rösten och som sjunger varenda låt.

Att "fronta" är en annan sak.
Citera
2022-03-23, 04:56
Medlem
Giant Squids avatar
Är det hon som är tokkristen?
Citera
2022-06-19, 22:04
Medlem
Kosmos.s avatar
Så är det någon som vet vad Malin gör idag? Hon hade en underbar röst som gick förlorad helt i onödan. Kollar lite videos av ren nostalgi... Förstår inte varför hon inte gjorde solokarriär istället när det inte lirade med bandet längre och hon var deppig. En annan tanke är att hon började bli överviktig(!?), såg i vilket fall ut så på deras sista musikvideo. Jaja nu ska jag inte vara taskig, hoppas hon repade sig och att de gjorde nog med pengar så hon kunde leva i lugn och ro utan att behöva gå upp kl.6 och löneslava som oss andra talanglösa plebs...
Citera
2022-06-20, 10:20
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kosmos.
Så är det någon som vet vad Malin gör idag? Hon hade en underbar röst som gick förlorad helt i onödan. Kollar lite videos av ren nostalgi... Förstår inte varför hon inte gjorde solokarriär istället när det inte lirade med bandet längre och hon var deppig. En annan tanke är att hon började bli överviktig(!?), såg i vilket fall ut så på deras sista musikvideo. Jaja nu ska jag inte vara taskig, hoppas hon repade sig och att de gjorde nog med pengar så hon kunde leva i lugn och ro utan att behöva gå upp kl.6 och löneslava som oss andra talanglösa plebs...
Hon lever ett helt vanligt liv i Göteborg med sambo och barn i villa. Vad hon sysselsätter sig med vet jag inte dock. Men hon har väl en del över.
Citera
2022-06-21, 22:00
Medlem
Kosmos.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Hon lever ett helt vanligt liv i Göteborg med sambo och barn i villa. Vad hon sysselsätter sig med vet jag inte dock. Men hon har väl en del över.
Bor du granne eller hur vet du? Men ja ja, ska inte snoka om personer som vill förbli privat. Men många undrar varför hon gjorde som hon gjorde när karriären hade långt kvar och hon var sådan talang. Så märkligt att hon bara försvann totalt. Psykisk ohälsa kan man anta. Eller bara extremt,, introvert?...
Citera
2022-06-21, 22:48
Medlem
Skvistens avatar
Hon hade väl en galen stalker efter sig när de var som störst och hon blev väl knivhotad av denna oxå.
Var väl efter detta hon fick nog?
Citera
2022-09-09, 01:02
Medlem
Hon verkar vara aktiv i ett AB tillsammans med sin mamma, där hon är verkar styra det mesta enligt info, Masoka Productions AB. I beskrivningen finns det info som tycker på att det är inom underhållning.

Jag hoppas att hon mår bra och att hon får vara ifred. Jag var och är fortfarande ett stort fan, men jag respekterar hennes privatliv. Även om vi nog är många som skulle vilja se henne sjunga igen tillsammans med Jenny.
Citera
2024-03-21, 11:47
Medlem
Vansterpartiets avatar
Började få Ace of Base-låtar i Youtubes auto-play och föll ner detta kaninhål. 2002 åker bandet på turné för att promota nya albumet men Malin är inte med och inte heller Jonas för att undvika frågor kring Malins icke-medverkande. Sedan dyker hon upp i bakgrunden på ett av uppträdandena i Tyskland vilket också är hennes sista. Otroligt märklig situation vare sig det var sjukdom eller konflikt inom bandet.
https://www.youtube.com/watch?v=9f2W7pknzIU

Verkar ju dock gå bra att hålla sig anonym i dagens internetålder.
Citera
2024-03-21, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Hon hade väl en galen stalker efter sig när de var som störst och hon blev väl knivhotad av denna oxå.
Var väl efter detta hon fick nog?
Var inte det Jenny?
Citera
2024-03-21, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av somersville
Var inte det Jenny?

Jo jag vet inte var alla fått det ifrån att det ska varit Malin som hade en galen stalker efter sig

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...bli-overfallen
Citera
2024-03-21, 14:08
Medlem
jarhoiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Jo jag vet inte var alla fått det ifrån att det ska varit Malin som hade en galen stalker efter sig

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...bli-overfallen

Antagligen för att hon är snyggare. Om man nu måste stalka någon kan man väl ändå vara så pass rationell att man väljer det attraktivare av alternativen
Citera
2024-03-21, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jarhois
Antagligen för att hon är snyggare. Om man nu måste stalka någon kan man väl ändå vara så pass rationell att man väljer det attraktivare av alternativen

Stalkern kanske tyckte Jenny vart snyggare alla har inte samma smak vettdu även om jag håller med dig om att Malin var/är snyggare än Jenny

Men sen var det ju 30 år sen det hände man tycker folk som var med på den tiden borde lärts sig vid detta laget att det var Jenny som blev stalkad/knivhotad och inte Malin
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in