2008-07-13, 22:35
Medlem
SMKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Om jag säger såhär; om jag inte varit gift och om Mat-Tina hade flashat sin tacobuffé så hade jag tjongat på henne så att sallad och rotselleri hade flugit åt helvete. Leila är en piss i Mississippi i jämförelse med den fullödiga skånska matriark som är känd som Tina Nordström.

// Roger P.

Håller med! Tina is the shit! Och hennes skånska låter så sött när hon pratar!
Citera
2008-07-13, 23:01
Medlem
Bad_ass_Saints avatar
Hmm, har för mig att hon har haft den "berömde fittmagneten" Andreas Öhlund som pt. Han satte henne naturligtvis och hon blev visst lite av en stalker när han inte ville något mer. Detta utspelade sig under 2004/2005.
Citera
2008-07-14, 00:10
Medlem
Gudfadern_Sthlms avatar
men skärpning nu gossar, fram med liken ur garderoben!
Citera
2008-07-14, 00:12
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMK
Håller med! Tina is the shit! Och hennes skånska låter så sött när hon pratar!

Skärpning, tråden handlar inte om hästtänderna!
Citera
2008-07-14, 00:18
Medlem
Det enda jag vet om Leila är att min mor gillar hennes bakning och att hon har ett recept på en trevlig kycklingsallad i någon av hennes kokböcker..
Citera
2008-07-14, 09:39
Medlem
Pangbullens avatar
Snygg som sören, men reseprogrammet med Leila, Anki och Dogge på Tv4+ var rätt talande när de väl skulle samlas alla tre... liiiite svalt där mellan Leila och de andra två. Tror hon kan vara duktigt divig och trist i såna sammanhang.
Citera
2008-07-14, 14:31
Medlem
Sven-Gustafs avatar
En ganska äcklig brud. Överdrivet sockersöt och inbillar sig att man blir imponerad av det. Flörtar övertydligt på ett otillständigt sätt. En tvättäkta bitch med dålig uppfostran, jag skulle tvärnobba henne.

Sven-Gustaf Staake
Citera
2008-07-14, 15:31
Medlem
Finlirarens avatar
Har sett henne IRL.
Ganska kort, kan inte va mer 1,60-65.
Perfekt höjd då vi talar om blåsjobb
Citera
2008-07-15, 08:22
Medlem
Miss Förstånds avatar
Men fortfarande hör jag bara åsikter om hur/att flashback vill sätta på henne men ingen vet ngt skvaller??
Citera
2008-07-16, 21:53
Medlem
Hor-Ullas avatar
Hon utstrålar sån kåthet, Hennes fitta är säkert våt som en nygräddad sockerkaka. När hon får till den dära blicken och ler sitt kåta leende vill man penetrera analöppningen, slidan samt munnen. Idag när hon bakade en chockladkaka fick jag lust att straffknulla hon, men eftersom min gravida sambo satt bredvid mig i soffan så kunde jag inte ens runka, kunde bara låssas klia mig på kuken medans jag såg hur hon knådade degen och tänkte hur det skulle kunna vara nått annat hon knådade....
Citera
2008-07-17, 01:32
Medlem
toMishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finliraren
Har sett henne IRL.
Ganska kort, kan inte va mer 1,60-65.
Perfekt höjd då vi talar om blåsjobb
Det beror lite på om man är över tre meter lång eller inte. Nej, hon är en värdelös och otrevlig människa. Fråga vem som helst som har jobbat med henne.
Citera
2008-07-17, 01:36
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toMish
Det beror lite på om man är över tre meter lång eller inte. Nej, hon är en värdelös och otrevlig människa. Fråga vem som helst som har jobbat med henne.

OK, vi frågar alla som har jobbat med henne!
Lagar hon sånt värdelöst arabkäk i verkligheten också?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in