Citat:
Ursprungligen postat av frivol
Klart det kan vara ett intresse att vara intresserad av mode, kläder och shopping? Isåfall hyser man ju ett gediget intresse för sin egen utsida, trender, mode i allmänhet och följer säkert mer modebloggar, modemagasin, modetrender och modejavafansomhelst än du kan räkna till.
Vem säger att det är ett bättre intresse att meka med bilar eller skriva? No one. Bara för att ni tycker det är ytligt och ett slöseri med tid, så innebär det ju inte att det är det för dom som har det som största intresse.
Jag har gjort en liten notering.
Det är många yngre tjejer som säger att deras intressen är shoppa och fika med polarna.
Detta hånas, vilket jag iofs kan förstå eftersom jag personligen tycker att det är att likna med tomma kalorier.
Lyssnar jag sedan på yngre killar så hör jag ofta att deras intressen är spela, festa och umgås med polarna.
Ingen verkar höja på ögonbrynet där men vad fn är det för j-a intresse då?
Det är ju precis lika innehållslöst som tjejernas fika/shoppa och ungefär lika dyrt.
Skillnaden är att accessoarerna har man kvar medan nöjet av alkohol är rätt kortvarig/ångestframkallande och kan ge upphov till diverse veneriska sjukdomar