Citat:
Ursprungligen postat av Krabbburgare
Jävla pajas du verkar ha rökt en och en annan joint för mycket. Ja har åkt flera gånger till danmark och det har varit 50% att tullen varit där så att tull inte finns är bullshit. Om du är så jävla erfaren borde du väl sätt det för länge sen eller är det fel på synen kanske? Och du är den sämsta smugglaren, har det i fickan haha, men du kanske inte har så mycket att förlora och då kvittare ju..
Vad menar du med 50 %? Har tullen kontrollerat 50 % av Öresundstågen, dvs varannat tåg, när du har rest till Köpenhamn? Nej, det tror jag inte på.
Eller är det du som han bedömt sannolikheten till 50-50 för att tullarna skall vara på det tåg som du reser med? Det tror jag ligger närmare till hands. Men i själva verket så kan du inte göra några sådana bedömningar med någon som helst säkerhet. Du famlar i blindo och i brist på en seriös bedömning tar du till 50-50 därför att det är jämnt och bra, men är i själva verket bara en gissning från din sida.
Man kan ju fråga sig var du har fått siffran 50 % från? Hur vet du det? Hur KAN du veta det? Vill du påstå att dina uppgifter är mer tillförlitliga än mina? Jag genomskådar alla sådana oseriösa påståenden och jag ifrågasätter din kompetens att göra sådana bedömningar som du har gjort. Vad har du för bedömningsunderlag egentligen?
Jag har 100 % synskärpa på båda ögonen och har högskoleutbildning.