Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-08-21, 22:08
  #1
Medlem
Onlyplaydanutss avatar
Var i Eskilstuna idag och åkte på Nygatan vid 2-tiden (mitt i stan), då ser jag värsta tumultet mellan 5-6 personer. En av dem sliter upp ett järnrör ur en parkerad bil och försöker veva med.

Den andra snubben verkade dock van med Järnrörs-attacker och fredade sig bra genom att gå in på kroppen på den andra. Det såg dock jäkligt obehagligt ut.

Är det någon som har koll på vad det var för uppgörelse?
2007-08-21, 23:50
  #2
Avstängd
Maxi75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onlyplaydanuts
Var i Eskilstuna idag och åkte på Nygatan vid 2-tiden (mitt i stan), då ser jag värsta tumultet mellan 5-6 personer. En av dem sliter upp ett järnrör ur en parkerad bil och försöker veva med.

Den andra snubben verkade dock van med Järnrörs-attacker och fredade sig bra genom att gå in på kroppen på den andra. Det såg dock jäkligt obehagligt ut.

Är det någon som har koll på vad det var för uppgörelse?

Invandrare eller invandrare som kulturberikade svenskar?
2007-08-22, 08:36
  #3
Medlem
Onlyplaydanutss avatar
Invandrare i 25 års åldern.
2007-08-22, 08:54
  #4
Medlem
HemligaArnes avatar
Surprise surprise!

Citat:
Ursprungligen postat av Onlyplaydanuts
Invandrare i 25 års åldern.
2007-08-22, 09:26
  #5
Medlem
Du borde filmat det och lagt upp på youtube. Alltid roligt att se kriminella slå ihjäl varandra.
2007-08-22, 10:00
  #6
Medlem
infidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onlyplaydanuts
Invandrare i 25 års åldern.

En sådan lyxupplevelse - äkta mångkultur utan omeldebar personlig risk. Vad för slags berikare var det eller var det obestämbart?
2007-08-22, 11:44
  #7
Medlem
Onlyplaydanutss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av infidel
En sådan lyxupplevelse - äkta mångkultur utan omeldebar personlig risk. Vad för slags berikare var det eller var det obestämbart?

De var inte svarta mer kan jag inte säga, hörde att de bröt på svenska.
2007-08-22, 17:03
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thaistick.
eftersom det utspelar sig på landet så måste det va mer i den här stilen:
hörru du du, nu får ta och lugna dig annars jevlar får du smaka på håkans hemma gjorda plättar!!

Plättar för fasiken ska du få äta själv.....MAMMA!!!!!! han slår mig.


Sluta prata strunt om saker du inte vet något om, tror du på allvar att det bara är ett gäng bönder som härjar i den här staden. Finns idioter i alla städer och Eskilstuna är inget undantag om du kollar till brottstatistiken så ligger Eskilstuna väldigt högt upp, åk gärna dit med den inställningen till småstäder och var uppkäftig mot alla på puben osv så kan jag nog garantera dig att det inte slutar till din fördel
2007-08-22, 18:11
  #9
Avstängd
Thaistick.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnvito
Sluta prata strunt om saker du inte vet något om, tror du på allvar att det bara är ett gäng bönder som härjar i den här staden. Finns idioter i alla städer och Eskilstuna är inget undantag om du kollar till brottstatistiken så ligger Eskilstuna väldigt högt upp, åk gärna dit med den inställningen till småstäder och var uppkäftig mot alla på puben osv så kan jag nog garantera dig att det inte slutar till din fördel

Jag är fredlig av mig.
Men om jag skulle åkt dit för att jiddra så kan jag lika gärna va kvar här i min stad o jiddra, känns lamt att åka så långt för att mucka
men jag kan hålla med att jag säkert skulle få några fightsugna potatisar mot mig, men dom skulle inte göra nåt för jag ser ruggit farlig ut
2007-08-22, 23:11
  #10
Medlem
Mr Magoos avatar
Storstadsbögar åker konstant på spö om dom visar sig i Eskilstuna. Men du kanske kan vifta lite med handväskan för att skrämmas lite.
2007-08-22, 23:19
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Magoo
Storstadsbögar åker konstant på spö om dom visar sig i Eskilstuna. Men du kanske kan vifta lite med handväskan för att skrämmas lite.
Så ryktet om att jag, som "storstadsbög", är på plats sprider sig på den lokala puben och bönderna väljer att dra hem och hämta gamla bettan?

Så jävla litet är väl inte Eskilstuna?
2007-08-23, 18:29
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vinterjacka
Så ryktet om att jag, som "storstadsbög", är på plats sprider sig på den lokala puben och bönderna väljer att dra hem och hämta gamla bettan?

Så jävla litet är väl inte Eskilstuna?


92 000 invånare ungefär
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback