Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-08-19, 20:26
  #1
Medlem
coqs avatar
Den senaste tiden har jag inte kunnat sluta tänka på hur oerhört skönt det skulle vara att ha sex med andra brudar. Sexet med flickvännen är helt underbart och jag älskar verkligen henne men samtidigt känner jag att jag på något sätt vill ha lite mer variation, så att säga. Visserligen lär det här låta jävligt fel men flickvännen har till exempel relativt små bröst och en ej så fyllig rumpa och det händer att jag under sexakten fantiserar om att jag sätter på någon med större bröst och rumpa och rätt som det är styvnar kuken till något mer och jag blir än kåtare.

Jag skulle aldrig kunna tänka mig att såra min flickvän men samtidigt känner jag en sådan lust att sätta på andra mer välutrustade brudar. Skulle jag komma att göra det kan det hända att jag uppskattar flickvännen mer än någonsin samtidigt som jag får utlopp för mina lustar. Frågan är dock om det är värt det...
Citera
2007-08-19, 20:37
  #2
Medlem
Fargoths avatar
Fråga om en trekant?
Citera
2007-08-19, 20:46
  #3
Medlem
Beror väl på vad du vill göra med flickvännen, är hon någon du vill bilda familj med eller nån du känner att det bara är trevligt tillsammans med?
Eller så tar du dig en älskarinna vid sidan av, det är det väl många som gör, inte i sverige kanske men i andra länder är det mer regel än undantag att ha en liten affär på sidan. Beror som sagt på hur ditt samvete ser ut, hur stor buffel du är etc.
Citera
2007-08-19, 20:57
  #4
Medlem
Grådjurs avatar
Skaffa ny flickvän senare, eller lsäg att du vill ha ett uppehåll.

Bäst är nog att fortsätta fantisera
Citera
2007-08-19, 20:58
  #5
Medlem
köp henne en plastikoperation för brösten och rumpan som present..
Citera
2007-08-19, 21:03
  #6
Medlem
Tolvans avatar
Vad är det du älskar med din flickvän? Henne eller tryggheten? Låter lite på dig som om du älskar det senaste, hon är trygg och ni har det bra, inget spännande men nån man kan dela livet med utan att irritera sig allt för mycket.
Citera
2007-08-19, 21:06
  #7
Medlem
ibumetins avatar
jag menar att ifall man e litre sugen på andra så är du ihopa med fel brud. dumpa o hitta en som inte gör dig sugen på andra
Citera
2007-08-19, 21:22
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ibumetin
jag menar att ifall man e litre sugen på andra så är du ihopa med fel brud. dumpa o hitta en som inte gör dig sugen på andra

Eller så kan det ju vara så att det är omöjligt att inte fantisera om andra?? Vad är det för jäkla lag du kommer med, det finns knappast någon som säger att det måste vara så. Enligt kristna normer kanske, men i andra länder har framgångsrika män hela harem av fruar
Citera
2007-08-19, 21:26
  #9
Medlem
k4r4t3k4n4k4ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
[..] hon är trygg och ni har det bra, inget spännande men nån man kan dela livet med utan att irritera sig allt för mycket.
Som Tolvan skriver. Det är inte så att du egentligen längtar efter något mer spännande än ditt liv idag? behöver inte nödvändigtvis vara sexrelaterat.
Citera
2007-08-19, 21:27
  #10
Medlem
Brandbils avatar
Är det (typ) din första tjej och har ni varit tillsammans ett tag? Jag gissar på att svaret är ja och att det bara beror på att man är nyfiken på sånt tills man testat lite olika.

Man kan såklart känna så oavsett erfarenhet, men det låter lite som en första seriös tjej utan allt för många ONS innan.
Citera
2007-08-19, 21:32
  #11
Medlem
Xirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ibumetin
jag menar att ifall man e litre sugen på andra så är du ihopa med fel brud. dumpa o hitta en som inte gör dig sugen på andra

Du tröttnar ändå på nästa oxå, så lika bra att hålla kvar vid den man har. (skämt)


Om man har varit tillsammans ett tag är det naturligt att drömma/fantisera om andra, man är inte ny kär för alltid.
Kvittar hur många man har varit tillsammans med, man kommer alltid titta efter den snygga bruden man ser på gatan och drömma.


TS, gör inget dumt du kommer att ångra, drömma kommer du alltid att göra.
Citera
2007-08-19, 22:17
  #12
Medlem
hjärtansfröjds avatar
Kom ihåg att gräset sällan är grönare på andra sidan... Risken är att du sumpar det med flickvännen, har fantastiskt sex med en storbröstad tjej och sen sitter där post-orgasm och är ensam. Tänk efter före.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback