Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-07-15, 19:35
  #289
Medlem
Jag tycker att folk klagar på många saker idag.
Många gånger på skitsaker.

Varför ska du vara ”snäll” mot honom.
Jag har tröttnat på att alltid ta hänsyn och vara andra människor till belåtenhet.

Jag har aldrig vunnit på det bara blivit utnyttjad.
Citera
2023-07-15, 19:44
  #290
Medlem
Ganska säker på att man får röka på balkongen. Men om man är hänsynstagande gör man det en bit ifrån husen framför allt på sommaren när många har fönster och balkongdörrar öppna. Bäst är väl att fimpa för gott eller börja snusa.
Citera
2023-07-15, 19:46
  #291
Medlem
Så länge det inte är rökförbud på era balkonger så är det bara att röka. låt dom klaga
Citera
2023-07-26, 16:44
  #292
Medlem
Löjligt ingen klagar på cigarettrök för att de verkligen blir störda av det utan den här typen av klagomål är uttryck för ensamhet och bitterhet.

Bjud in grannen på en stänkare vid tillfälle sen kommer det fortsatt vara ok att röka på balkongen
Citera
2023-07-26, 19:27
  #293
Medlem
stavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnyaOlsen
Löjligt ingen klagar på cigarettrök för att de verkligen blir störda av det utan den här typen av klagomål är uttryck för ensamhet och bitterhet.

Bjud in grannen på en stänkare vid tillfälle sen kommer det fortsatt vara ok att röka på balkongen

Bästa jag läst på länge.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback