Citat:
Ursprungligen postat av Sam Lowry
På första sidan är 15 av 20 trådar låsta eller åtgärdade på nåt sätt, nåt måste väl ändå vara fel.. ska det var så här? mitt personliga intresse för odlingsforat har försvunnit i samma takt som det blivit nerstängt, är det verkligen meningen att inga nya trådar får leva så länge venefittius gnäller överallt? Det lär väl vara lika bra att flytta in skiten i respektive forum där drogerna hör hemma, alla ämnen finns väl diskuterade vid det här laget så inga fler trådar bör startas.. alla kan hålla sig till noobtråden eller de klistrade/befintliga trådarna, bara odlingsbloggar med bild på en tom kruka kan fortsätta skapas känns det som..
R.I.P odlingsforat..
Så,
Nu är jag klar med le bunch of rp.s och kan svara.
Jag tycker du skall vänta en vecka och se, för då börjar skolorna igen, och förhoppningsvis lugnar sig både odlingsforumet OCH cannabis.
Det är de forumen som helt plötsligt blir ett helvete en vecka efter skolavslutningen...Så, man kan dra sina slutsatser av det.
Sedan så är det så, att folk inte kan använda sök, och kommer förmodligen aldrig att använda den heller, därav låsningar med hänvisning till just sök.
Det är inte speciellt kul att vara nazi och låsa såpass mycket, men jag anser att jag har haft grund för det, ja.
Så, vi hoppas inte på ett forums död nu va?
Snälla...