Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-08-14, 20:17
  #1
Medlem
FNyxas avatar
Är det bara jag som har fullständigt förstört bröllopsnatten?
Började så smått på bröllopsfesten när det var dags för att öppna bröllopsgåvorna,det hade varit mycket stress och press under hela dagen så jag började dricka kopiöst .
Så när käringa hade öppnat ett paket så stack jag helt sonika ut huvvet ur baren o sa tack tack!.
Sen blev det dags för färden till hotellet för natten och jag hade fått med mig
en massa öl och whisky som blev över,kan tilläggas att kärringen var spiknykter.
Hotellet var obemannat och det var bara vi på hela hotellet,jag tyckte att det var tråkigt som fan så jag satte mig i telefon med några polare och försökte hitta en bra plats o festa på!Dom sa naturligtvis åt mig att ägna mig åt min nyblivna fru istället .
Sen tog ölen slut,så jag styrde kosan mot en närliggande bensinmack för att inhandla mer men kom på att jag skulle kasta ölflaskor på hotellfasaden istället.
Väl inne på hotellrummet så belägrar jag jacuzzin på badrummet och efter ett tag så kommer tanten in med det nya svarta raffiga nattlinnet hon köpt och hittar mig i en tom jacuzzi iklädd frack,dyngfull med en whiskypava i näven samtidigt som jag kläcker ur mig den intelligenta kommentaren:nämen,är det batman som kommer? .
Kan säga att det här var inte populärt och det är ett under att det inte blev en omgående skilsmässa!
Nån mer som fulat ut sig ordentligt?
Citera
2007-08-14, 20:22
  #2
Medlem
Fraisers avatar
Väl inne på hotellrummet så belägrar jag jacuzzin på badrummet och efter ett tag så kommer tanten in med det nya svarta raffiga nattlinnet hon köpt och hittar mig i en tom jacuzzi iklädd frack,dyngfull med en whiskypava i näven samtidigt som jag kläcker ur mig den intelligenta kommentaren:nämen,är det batman som kommer? .
Kan säga att det här var inte populärt och det är ett under att det inte blev en omgående skilsmässa!
Nån mer som fulat ut sig ordentligt?[/quote]






Fan vad hemskt gjort av dig mot henne.
Citera
2007-08-14, 20:23
  #3
Medlem
koronas avatar
Din fru har verkligen gjort sig ett kap. Herregud vilket bottennapp du är.
Citera
2007-08-14, 20:24
  #4
Medlem
Neffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FNyxa
Är det bara jag som har fullständigt förstört bröllopsnatten?
Började så smått på bröllopsfesten när det var dags för att öppna bröllopsgåvorna,det hade varit mycket stress och press under hela dagen så jag började dricka kopiöst .
Så när käringa hade öppnat ett paket så stack jag helt sonika ut huvvet ur baren o sa tack tack!.
Sen blev det dags för färden till hotellet för natten och jag hade fått med mig
en massa öl och whisky som blev över,kan tilläggas att kärringen var spiknykter.
Hotellet var obemannat och det var bara vi på hela hotellet,jag tyckte att det var tråkigt som fan så jag satte mig i telefon med några polare och försökte hitta en bra plats o festa på!Dom sa naturligtvis åt mig att ägna mig åt min nyblivna fru istället .
Sen tog ölen slut,så jag styrde kosan mot en närliggande bensinmack för att inhandla mer men kom på att jag skulle kasta ölflaskor på hotellfasaden istället.
Väl inne på hotellrummet så belägrar jag jacuzzin på badrummet och efter ett tag så kommer tanten in med det nya svarta raffiga nattlinnet hon köpt och hittar mig i en tom jacuzzi iklädd frack,dyngfull med en whiskypava i näven samtidigt som jag kläcker ur mig den intelligenta kommentaren:nämen,är det batman som kommer? .
Kan säga att det här var inte populärt och det är ett under att det inte blev en omgående skilsmässa!
Nån mer som fulat ut sig ordentligt?

Jävla sänke, vem fan gifter sig med dig?!
Citera
2007-08-14, 20:26
  #5
Medlem


Vidare till humor!
Citera
2007-08-14, 20:29
  #6
Avstängd
njurpajs avatar
Jag skrattar så jag grinar. Herregud vad roligt.
Citera
2007-08-14, 20:29
  #7
Medlem
Erik1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FNyxa
Är det bara jag som har fullständigt förstört bröllopsnatten?
Började så smått på bröllopsfesten när det var dags för att öppna bröllopsgåvorna,det hade varit mycket stress och press under hela dagen så jag började dricka kopiöst .
Så när käringa hade öppnat ett paket så stack jag helt sonika ut huvvet ur baren o sa tack tack!.
Sen blev det dags för färden till hotellet för natten och jag hade fått med mig
en massa öl och whisky som blev över,kan tilläggas att kärringen var spiknykter.
Hotellet var obemannat och det var bara vi på hela hotellet,jag tyckte att det var tråkigt som fan så jag satte mig i telefon med några polare och försökte hitta en bra plats o festa på!Dom sa naturligtvis åt mig att ägna mig åt min nyblivna fru istället .
Sen tog ölen slut,så jag styrde kosan mot en närliggande bensinmack för att inhandla mer men kom på att jag skulle kasta ölflaskor på hotellfasaden istället.
Väl inne på hotellrummet så belägrar jag jacuzzin på badrummet och efter ett tag så kommer tanten in med det nya svarta raffiga nattlinnet hon köpt och hittar mig i en tom jacuzzi iklädd frack,dyngfull med en whiskypava i näven samtidigt som jag kläcker ur mig den intelligenta kommentaren:nämen,är det batman som kommer? .
Kan säga att det här var inte populärt och det är ett under att det inte blev en omgående skilsmässa!
Nån mer som fulat ut sig ordentligt?
Jag hoppas för din egen skull att du skämtar med oss! Värsta WT beteendet jag hört på länge.
Citera
2007-08-14, 20:32
  #8
Medlem
puberts avatar
Haha, underbar berättelse

Och lyssna inte på alla spånskallar, alla kan göra bort sig ibland. Har själv svårt att säga stopp, även vid viktiga tillfällen.
Citera
2007-08-14, 20:33
  #9
Medlem
FNyxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erik1974
Jag hoppas för din egen skull att du skämtar med oss! Värsta WT beteendet jag hört på länge.
Tyvärr inget skämt och inget jag är stolt över.
Kan bara säga att jag är helnykterist idag,kan man inte hantera alkohol ska man inte dricka.
Jag VET att jag betedde mig som ett svin och ar spenderat fem år att försöka gottgöra det.
Citera
2007-08-14, 20:34
  #10
Medlem
Herrejävlar, ursäkta men det var kul skrivet, ahahha!!
Citera
2007-08-14, 20:35
  #11
Medlem
polyesterpams avatar
Nej, så illa har nog ingen betett sig sedan tidernas begynnelse.

Skäms på dig.

Eller vad vill du att man ska säga?
Citera
2007-08-14, 20:35
  #12
Medlem
Hoegbergs avatar
Hahaha, bästa på länge!

Som någon annan skrev: Skicka den till humor!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback