Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-08-10, 15:16
  #1
Medlem
charlieparkers avatar
FB är kul och bra men det man blir vääldigt irriterad på är att överklassen går så fri, när de begår sina brott!

Är inte PK alls, som person utan tycker att man kunde slänga ut de invandrare som inte sköter sig, samt hyra en "trevlig" cell i hemlandet, åt dem som åker dit för brott.

Mina erfarenheter är att det, precis som i svenskars fall är en minoritet som tillåts jävlas, och som ger andra uselt rykte.

Nu har en svensk politiker visat sitt rätta jag, och då ställer man sig naturligtvis frågan: Vem är kräket? Moderat skymtade jag häromdagen i något sammanhang men vet inget mer.

Sådana här pajasar vill vi väl inte betala lön för, eller...?
Citera
2007-08-10, 15:29
  #2
Medlem
Månsans avatar
Jag har ingen aning om vilken händelse ditt inlägg handlar om...
Citera
2007-08-10, 17:02
  #3
Medlem
H0nkens avatar
Posta en länk så kanske det blir bättre diskussion
Citera
2007-08-10, 17:04
  #4
Medlem
Mockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av charlieparker
FB är kul och bra men det man blir vääldigt irriterad på är att överklassen går så fri, när de begår sina brott!

Är inte PK alls, som person utan tycker att man kunde slänga ut de invandrare som inte sköter sig, samt hyra en "trevlig" cell i hemlandet, åt dem som åker dit för brott.

Mina erfarenheter är att det, precis som i svenskars fall är en minoritet som tillåts jävlas, och som ger andra uselt rykte.

Nu har en svensk politiker visat sitt rätta jag, och då ställer man sig naturligtvis frågan: Vem är kräket? Moderat skymtade jag häromdagen i något sammanhang men vet inget mer.

Sådana här pajasar vill vi väl inte betala lön för, eller...?

E du go i hövvet eller? Vad pratar du om för händelse?
Citera
2007-08-10, 17:40
  #5
Medlem
charlieparkers avatar
Ber ödmjukast om ursäkt, är onekligen lättare att uttala sig om man vet vad det handlar om

Här är den i alla fall:

http://www.aftonbladet.se/vss/jonkop...136426,00.html
Citera
2007-08-10, 18:22
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av charlieparker
Mina erfarenheter är att det, precis som i svenskars fall är en minoritet som tillåts jävlas, och som ger andra uselt rykte.

...Uselt rykte eftersom folk inte kan tänka längre än näsan räcker.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback