• 2
  • 3
2007-08-09, 11:03
Medlem
em krejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av woofer
Jag sa inte att billigare var bättre än dyra heller, missförstår du mig med flit eller

Jag tror inte att en våg för 1000:- väger nogrannare än en våg för 500:- när vi pratar köksvågar. Däremot så kan den ha snyggare design, vara av ett bättre märke och ibland vara robustare och ha en längre trolig livslängd.

Ska man ha en köksvåg enbart att väga med och skiter i design så skulle jag aldrig ge mer än 3-400:-

Jag har inte en aning om vad du har sagt, däremot kan jag se vad du har skrivit. Ett tips är att skriva när du vill få fram något på ett forum, det är ingen som hör dig när du pratar.

Skämt åsido, jag är övertygad om att majoriteten av de dyrare vågarna är bättre än de billigare. Så köper man en dyrare våg så får man troligtvis en bättre våg. Däremot kan skillnaden vara väldigt liten. Själv tycker jag inte att det är värt pengarna att köpa en dyr våg, jag skulle betala max 300kr.
Citera
2007-08-09, 17:01
Medlem
NinjaRövardottes avatar
Lite OT igen men måste rätta mig. Var inte biltema jag köpte glassmaskinen på. Jag köpte den på Rusta. Ibland måste man damma utav minnet lite =)
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in