31 222 besökare online
857 863 medlemmar • 45 856 348 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Kultur & Media > Mondo, gore och bizarre
Svara på ämne
Ämnesverktyg
ShmotZ
Medlem
ShmotZs avatar
Usch, de var äckligt men håller med TS, skulle va roligt att klämma ut skiten Precis som en finne!
Status: Normal

Apanjocko
Medlem
Apanjockos avatar
FYFAN vad äckligt.

Jag trodde att det skulle vara vanliga spindelbett och inte såhär vidrigt, helvete.

ggn6
Medlem
ggn6s avatar
fyfaan vad vidrigt

Sälklubbarn
Medlem
Sälklubbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenGamleKapten
Kalla mig vad ni vill, men jag skulle näst intill njuta av att stå där och klämma...http://www.youtube.com/watch?v=0O1Vocv10IE

På senaste tiden har ett flertal liknande videos börjat cirkulera på nätet, troligen samma/liknande art av spindel som ligger bakom. Då jag av någon anledning finner dessa särskilda klipp fascinerande tycker jag vi kan göra ett försök att samla alla dessa klipp, och filmer på andra typer av spindelbett, i en och samma tråd. Om någon har en shysst video av sig själv klämmandes en finne är den såklart välkommen den med, om den håller samma klass

Hur skulle ni reagera om ni vaknade på morgonen och såg ut på detta viset och vad skulle ni göra åt saken?

/DenGamleKapten
Varför tittade jag?

Sprutar spindeln in nåt (tråd? ägg?) eller är geggan bara var och blod?

Sebaot
Medlem
Sebaots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sälklubbarn
Varför tittade jag?

Sprutar spindeln in nåt (tråd? ägg?) eller är geggan bara var och blod?

Det är troligtvis så att det är var och blod som bildas i respons (vävnadsdöd) på det gift som spindeln sprutar in

"flygande tefat kan lägga sig nära trafikflygplan, de visar ingen hänsyn" Basse Lerghagen
"det står ej i lukasbrevet att de har sågklingor i skrevet" Svar Direkt
"Kissa i fittan låter som ett punkband. :D" Goddess_Purgatory

DenGamleKapten
Medlem
DenGamleKaptens avatar
Man kan ju fråga sig varför videor på nått sånt här kommer i en våg just nu? Var för har vi inte fått ta del av såna här guldkorn tidigare

Jag har fått intrycket av att NK och SK har legat i luven på varandra under en längre tid. - UAA

Enda anledningen till att negern går upp är för att han tröttnar på att sova - Mahatma Gandhi

MisterTom
Moderator
MisterToms avatar
Fan jag ÄLSKAR det här. Det ser så JÄVLA skönt ut, vill bara ha massa själv att trycka ut. Var är helt underbart ffs, fan det bästa som finns är att klämma ut underbart var.

Cesar Millan?
When you correct a dog, you are punishing him for your poor training - Susan Garrett

erikerik
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterTom
Fan jag ÄLSKAR det här. Det ser så JÄVLA skönt ut, vill bara ha massa själv att trycka ut. Var är helt underbart ffs, fan det bästa som finns är att klämma ut underbart var.

jag håller med!!

riktigt gött att klämma till

Sebaot
Medlem
Sebaots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikerik
jag håller med!!

riktigt gött att klämma till

Jag sällar mig till skaran som finner detta sjukt fachinerande. Man kan ju undra varför det är det? Är det något renande i att få tömma sin kropp på var?

"flygande tefat kan lägga sig nära trafikflygplan, de visar ingen hänsyn" Basse Lerghagen
"det står ej i lukasbrevet att de har sågklingor i skrevet" Svar Direkt
"Kissa i fittan låter som ett punkband. :D" Goddess_Purgatory

yehaaaaa
Medlem
yehaaaaas avatar
Jääävlar vad vidrigt! Ändå känns det som att ju mer äckel som trycks ut ju större lättnad känner man.

JokkMokk
Medlem
JokkMokks avatar
Jag har sett det mesta, men det här tar priset.

Notre Dame Fighting Irish

"You are not supposed to take money away from the competent people and give it to the incompetent so that the incompetent can compete with the competent people with their own money. That’s not the way capitalism is supposed to work".

wonderland
Medlem
wonderlands avatar
Mumsigt. Tacksam att man har råd att gå till läkaren i alla fall... och i med att jag ogillar bakterier så ryser jag mest över att han inte har handskar på sig.

ooaaaahuuuu!!
did you get that? did you get that?

youtube-generationen alltså.
"På Flashback verkar det vara många märkvärdiga typer som hänger. Hamnade också där när jag köpt en ny jacka och googlade på märket. Då hittade jag någon på Flashback som skrev att det var en typisk klassmarkör. Folk som lever på socialen har tydligen sådana jackor.¨ --upprörd kille

Svara på ämne
Topp Dela »