Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-08-07, 22:41
  #1
Medlem
Insignificunts avatar
Det är helt sanslöst hur fruktansvärt dålig den kanalen är! Jag blir milt sagt chockerad och innerligt äcklad när jag läser deras tablå. Det är bara trav, bingolotto, postkodslotteriet och buskis på den där jävla kanalen. Och om det är en film så är det fyrtio reklamavbrott. Den är så genuint avgrundsdjupt värdelös att de ansvariga borde arkebuseras offentligt omedelbart!

Men det har inte alltid varit så, vill jag minnas. Vad hände?
Citera
2007-08-07, 22:43
  #2
Medlem
wzbzs avatar
Håller med! Det är helt klart den sämsta kanalen. Antingen är det "Gissa ordet!" eller någon dålig sitcom (70's-show). Ibland kör de även det där "Hem till gården". VEM KOLLAR PÅ DET!?
Citera
2007-08-07, 22:47
  #3
Medlem
Kklas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wzbz
Ibland kör de även det där "Hem till gården". VEM KOLLAR PÅ DET!?

Min mormor. fast är man 90 och senil så får det väl gå ?
Citera
2007-08-07, 22:49
  #4
Medlem
C M Burnss avatar
Det värsta med den kanalen måste väl ändå vara den vidriga TV4-humorn!
Kommer inte på ett konkret exempel men typ i nåt program när programledaren säger nåt också kommer nån känd människa in, gör något går ut, också säger programledaren "Nämen oj det var konstigt" eller ja vafan som helst. Blandning mellan folkhem och syfilis. Äckligt är det iaf!
Citera
2007-08-07, 22:50
  #5
Medlem
Iofs så tycker jag 3an och 5an är lika skit det med. Bara SVT som har lite klass överhuvudtaget av de svenska kanalerna!
Citera
2007-08-07, 22:51
  #6
Avstängd
Jokerugglas avatar
Ja tv4 är verkligen en avskrädeskanal. Vidrig skit. Plastig, ytlig ointeligent underhållning. Jag stör mig som fan på att den är så jävla populär. Vad är det för fel på folk? Jag hatar tv4 med hela mitt hjärta.
Citera
2007-08-07, 22:58
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jokeruggla
Ja tv4 är verkligen en avskrädeskanal. Vidrig skit. Plastig, ytlig ointeligent underhållning. Jag stör mig som fan på att den är så jävla populär. Vad är det för fel på folk? Jag hatar tv4 med hela mitt hjärta.

Är det du på bilden?
Isåfall, hej M*****s K********D!
Citera
2007-08-07, 22:58
  #8
Medlem
H0nkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insignificunt
Det är helt sanslöst hur fruktansvärt dålig den kanalen är! Jag blir milt sagt chockerad och innerligt äcklad när jag läser deras tablå. Det är bara trav, bingolotto, postkodslotteriet och buskis på den där jävla kanalen. Och om det är en film så är det fyrtio reklamavbrott. Den är så genuint avgrundsdjupt värdelös att de ansvariga borde arkebuseras offentligt omedelbart!

Men det har inte alltid varit så, vill jag minnas. Vad hände?

Håller med helt och hållet. Värdelösa serier, filmer och underhållning. Kollar aldrig på den kanalen numera. Och det här med att visa DAMALLSVENSKAN??!! Är det någon som är intresserad av detta mer än spelarnas egna släktingar? Nä skärpning TV4, någon måtta får det vara .
Citera
2007-08-07, 23:00
  #9
Medlem
dont fuck with hem till gården o that 70`s show
Citera
2007-08-07, 23:04
  #10
Medlem
Agent|Os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xenix85
Iofs så tycker jag 3an och 5an är lika skit det med. Bara SVT som har lite klass överhuvudtaget av de svenska kanalerna!

Håller inte med av den enkla anledningen att trean och femman är ärliga i sitt uppsåt, nämligen att etersända total jävla skit-teve. TV4 däremot rider fortfarande på en våg att man skulle vara något sorts public service-halvfabrikat, vilket är helt uppåt väggarna. Trav, tysk div2-fotboll, sensationsdokumentärer och illa maskerad freakshowunderhållning av typen "man föddes utan hjärna men med penis i pannan", program om det paranormala, matlagningsprogram, tramsiga lekprogram (typ ordleken) och keno. Fy fan vad jag avskyr den jävla skitkanalen!

Det enda vettiga dom sänder är Kalla Fakta, tyvärr känns programtiden väl kort och säsongen lika så. Nyheterna skulle kanske vara uthärdliga utan reklamavbrotten, men antagligen inte för min del då Rapport och Aktuellt väl täcker mitt nyhetsbehov tillsammas med Studio Ett och DN.
Citera
2007-08-07, 23:06
  #11
Medlem
fergusons avatar
Ja tacka vet ja svt... gråhåriga pösmunkar som debatterar politik och fransk/spansk/iransk dramafilm. Det mina damer och herrar, det är underhållning det.

Och så får vi ju inte glömma bort sånna pärlor som språka på serbokratiska och moi mukulat
Citera
2007-08-07, 23:15
  #12
Medlem
Insignificunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ferguson
Ja tacka vet ja svt... gråhåriga pösmunkar som debatterar politik och fransk/spansk/iransk dramafilm. Det mina damer och herrar, det är underhållning det.

Och så får vi ju inte glömma bort sånna pärlor som språka på serbokratiska och moi mukulat

Du menar att TV 4 för dig är lika med underhållning.

Om dante skrev sin La divina commedia idag så skulle han säkerligen placera dig i de lägre graderna av helvetet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback