2007-08-08, 16:11
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hebo_gasgas
Vem kan den dansande nakna tjejen vara?
Det är RKD! Samma person som också dansade i videon till Ninjamästaren...

Dansscenen är förövrigt inspelad under ett GBL-rus... Att ha en oblyg, drogvänlig sambo med god musiksmak har sina fördelar... =)
Citera
2007-08-08, 17:10
Medlem
Arkomanns avatar
Haha, nu har jag sett den.

Helt OK video, synd bara att mitt klipp inte gick att konvertera.
Citera
2007-08-08, 17:14
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkomann
Haha, nu har jag sett den.

Helt OK video, synd bara att mitt klipp inte gick att konvertera.
Ja, fast inte tror jag det skulle ha gjort videon bättre även om jag skulle ha lyckats göra din injektionsvideo till MPEG...

För det första är ju bildkvaliteten värdelös, för det andra så ser man inte så tydligt vad du håller på med och för det tredje har du ju en kompis som står framför dig medan du skjuter... Men visst, du är ju en kändis, och ett kändisklipp är ju alltid bra även om det egentligen är dåligt... =)
Citera
2007-08-08, 19:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Det var ursprungligen meningen att jag skulle ha med fler rörliga klipp, men det är så få Flashbackare som har fångat sina eskapader på video... Och de som har gjort det har dessutom ofta gjort det med urusel bildkvalitet i ett format som inte går att konvertera in i Adobe Premiere... =(

Jag misstänkte nästan det... Förhoppningsvis får du bättre klipp till nästa video!
Citera
2007-08-08, 19:23
Medlem
Wesslanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ilprincipino
Jag misstänkte nästan det... Förhoppningsvis får du bättre klipp till nästa video!

Jupp, hojta till när det börjar bli dags för nästa musikvideo, så kan vi kanske få in fler FB:are som bidra med knarkiga bilder & filmer.
Citera
2007-08-08, 22:11
Medlem
Ett Hunds avatar
Den var fruktansvärt dålig faktiskt, just därför är den fantastiskt bra i all sin enkelhet!

När kommer den ocensurerade versionen?
Citera
2007-08-08, 22:14
Medlem
PAJasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psilocobe
Är det inte en kjol du har på dig?

nix;P det är ett par shorts. annars ser dom ut såhär:
http://smg.photobucket.com/albums/v6...t=DSC04474.jpg

;D
Citera
2007-08-09, 02:22
Medlem
ztingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PAJass
nix;P det är ett par shorts. annars ser dom ut såhär:

;D

Du vet att man kan se fler bilder på dig utan ansiktscensurering i den länken va?
Citera
2007-08-09, 02:32
Medlem
GaiNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ztinger
Du vet att man kan se fler bilder på dig utan ansiktscensurering i den länken va?

Spela roll när man ändå var så söt.

Man ser mig i videon också, orkar nog inte bry mig längre utan skickade neme massa ocensurerat...om det blir en v.2.

Har ändå ingenting hemma som är dirrekt illa...och bilder är inte bindande bevis, dessutom har jag det mesta på recept...
Citera
2007-08-09, 02:40
Medlem
ztingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaiN
Spela roll när man ändå var så söt.

Man ser mig i videon också, orkar nog inte bry mig längre utan skickade neme massa ocensurerat...om det blir en v.2.

Har ändå ingenting hemma som är dirrekt illa...och bilder är inte bindande bevis, dessutom har jag det mesta på recept...

Haha iofs. Men hon hade ju kort på sina vänner också som hon kanske inte vill att alla ska se.
Detta blev offtopic men jag gillade videon skarpt iallafall .
Citera
2007-08-09, 13:40
Medlem
Porrpojkes avatar
Skön video, glädjer mig att se att mitt gamla injektionsklipp fanns med:P Alltid har man bidragit med nåt...haha
Citera
2007-08-09, 14:34
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porrpojke
Skön video, glädjer mig att se att mitt gamla injektionsklipp fanns med:P Alltid har man bidragit med nåt...haha
Jepp, det var meningen att Herr Papavers och Arkomanns injektionsklipp också skulle vara med, fast tyvärr var deras videor i format som inte gick att konvertera in i Adobe Premiere... =(
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in