26 875 besökare online
856 458 medlemmar • 45 797 511 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Dator och IT > Telefoni och mobiltelefoner > Tele - operatörer
Svara på ämne
Ämnesverktyg
mma
Medlem
mmas avatar
Vilken är det som gäller om pristaket är 2000kr?

frank_pe
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Vilken är det som gäller om pristaket är 2000kr?
Den nya Sony Ericsson K530i ser rätt lovande ut men det verkar inte vara så många som fått in den än, Katshing får den 20/8. Ett annat alternativ kanske kan vara Nokia 6300 men den kan man inte köpa separat blixt till.

mma
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Den nya Sony Ericsson K530i ser rätt lovande ut men det verkar inte vara så många som fått in den än, Katshing får den 20/8. Ett annat alternativ kanske kan vara Nokia 6300 men den kan man inte köpa separat blixt till.

Den där k530i verkar ju nice, men det där med blixt, vem köper extern blixt till sin mobil? =)

frank_pe
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Den där k530i verkar ju nice, men det där med blixt, vem köper extern blixt till sin mobil? =)
Helst vill man ju att blixten skall vara inbyggd men då får man oftast lägga lite mer än 2000:- ...för blixten gör verkligen stor skillnad och är ett måste om man inte vill begränsa sig, mörkerläget är inte tillräckligt då man tar inomhus med lite belysning.

mma
Medlem
mmas avatar
flera förslag?

sicnex
Medlem
sicnexs avatar
SE k550i har jag kikat lite på, finns på nätet för under 2k med frakt

PLACEBOiSTiC
Medlem
PLACEBOiSTiCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Helst vill man ju att blixten skall vara inbyggd men då får man oftast lägga lite mer än 2000:- ...för blixten gör verkligen stor skillnad och är ett måste om man inte vill begränsa sig, mörkerläget är inte tillräckligt då man tar inomhus med lite belysning.

Men sen känns kamerorna i mobilerna fortfarande för värdelös för att vara användbar. Men vad prioriterar trådskaparen? För det priset får man inget speciellt och då är det bättre att kanske satsa på en med bra kvalitet och en bra skärm, istället för en medioker telefon i det lägsta prissegmentet...

mrclean
Medlem
mrcleans avatar
K750i eller K610, båda utgående modeller men som jag tycker fungerar klockrent.
Har det mesta samt bra knappsats + att dom ligger en bit under 2000:-

mma
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrclean
K750i eller K610, båda utgående modeller men som jag tycker fungerar klockrent.
Har det mesta samt bra knappsats + att dom ligger en bit under 2000:-

k750i har både jag och sambon förbrukat, dom där jävla joystickarna blir ju kass. Så den vägrar jag iaf ta i med tång ens.

mma
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sicnex
SE k550i har jag kikat lite på, finns på nätet för under 2k med frakt

Den måste jag säga är lockande, vad saknas på den? verkar ju ha "allt"

LaddeLigist
Medlem
SE W810i kostar väl runt 1800 kr nu, den hade jag köpt om jag vore dig. Tar bra foto för att vara en mobil, ljudet i mp3 spelaren är riktigt bra och den har i stort sätt allt man behöver

KulanZ
Medlem
Citat:
Den måste jag säga är lockande, vad saknas på den? verkar ju ha "allt"

Den har inte 3g

Svara på ämne
Topp Dela »