Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-08-06, 22:51
  #1
Medlem
Vad tror ni om programmet som har ungefär samma tänk som "Bonde söker fru" och har premiär i höst. Skillnaden är att det inte kommer att vara skitiga bonnläppar utan hotta milfs. Själv tror jag det kan bli lite pinsamt, bitchigt och alldeles, alldeles underbart.
Citera
2007-08-30, 17:47
  #2
Medlem
TommyGBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IlDivino
Vad tror ni om programmet som har ungefär samma tänk som "Bonde söker fru" och har premiär i höst. Skillnaden är att det inte kommer att vara skitiga bonnläppar utan hotta milfs. Själv tror jag det kan bli lite pinsamt, bitchigt och alldeles, alldeles underbart.

Håller med, det här kan bli intressant.
Lätt att jag kommer sitta klistrad framför rutan på Söndag när det drar igång
om jag inte glömmer bort klockan som vanligt.
Citera
2007-08-30, 18:44
  #3
Medlem
jjjjjj123456s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IlDivino
Vad tror ni om programmet som har ungefär samma tänk som "Bonde söker fru" och har premiär i höst. Skillnaden är att det inte kommer att vara skitiga bonnläppar utan hotta milfs. Själv tror jag det kan bli lite pinsamt, bitchigt och alldeles, alldeles underbart.

Blir nog bättre än bonde söker fru.. Fast det kanske inte är så svårt
Citera
2007-08-30, 18:45
  #4
Medlem
Har sett den värmländska mamman två ggr här i stan. Ganska söt i ansiktet, men ungen verkar ju vara en plåga
Citera
2007-08-30, 20:00
  #5
Medlem
DennisOlofs avatar
Hmm.

Hoppas den blir bra, låter intressant
Citera
2007-08-30, 20:05
  #6
Avstängd
Roger Perssons avatar
Lättsmält underhållning för idioter.

Nejtack, jag skulle hellre titta på kongolesisk dvärgbrottning än ännu ett sinnesrubbat datingprogram för medelålders semilosers som inte klarar av att bilda familj själva.

// Roger P.
Citera
2007-08-30, 20:07
  #7
Avstängd
Rejects avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Lättsmält underhållning för idioter.

Nejtack, jag skulle hellre titta på kongolesisk dvärgbrottning än ännu ett sinnesrubbat datingprogram för medelålders semilosers som inte klarar av att bilda familj själva.

// Roger P.
Varför?
Inser du inte det komiska att håna dem öppet sen när vi förstår orsakerna till att de är just singlar?
Citera
2007-08-30, 20:10
  #8
Avstängd
Roger Perssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reject
Varför?
Inser du inte det komiska att håna dem öppet sen när vi förstår orsakerna till att de är just singlar?
Jag förstår redan nu varför de är singlar, utan att behöva se programmet. Det är helt enkelt något fel på antingen de själva eller deras barn och det är den simpla anledningen till varför de inte lyckas behålla en karl.

Att håna dem är däremot meningslöst.

// Roger P.
Citera
2007-08-30, 20:11
  #9
Avstängd
Rejects avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Jag förstår redan nu varför de är singlar, utan att behöva se programmet. Det är helt enkelt något fel på antingen de själva eller deras barn och det är den simpla anledningen till varför de inte lyckas behålla en karl.

Att håna dem är däremot meningslöst.

// Roger P.
Att håna folk är aldrig meningslöst
Tänk Nelson i Simpsons..Ha Ha
Citera
2007-08-30, 20:12
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Jag förstår redan nu varför de är singlar, utan att behöva se programmet. Det är helt enkelt något fel på antingen de själva eller deras barn och det är den simpla anledningen till varför de inte lyckas behålla en karl.

// Roger P.
Det är det som gör underhållningsvärdet så stort min käre Roger.
Citera
2007-08-30, 22:24
  #11
Medlem
Soda_Popinskis avatar
Jag har en personlig autograf, skriven till bara mig från en av deltagarna.

Mattias heter han såg jag nu, det såg jag inte på autografen
Citera
2007-08-30, 22:31
  #12
Avstängd
parkks avatar
fina milfs
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback