Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-07-31, 15:55
  #1753
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muilak
Hur lånar man utan inkomst? Finns det något alternativt överhuvudtaget? P2p? Behöver hjälp fort
ferratum typ.
Citera
2023-08-28, 15:21
  #1754
Medlem
Jag har en skuld på ungefär 2500 som jag måste försöka lösa ganska omgående. Men inget smslån beviljar mig, så jag är på jakt efter något smslån man kanske har missa. Det kanske rentav finns privatpersoner som är villiga att låna ut pengar.

Så min fråga är om det finns någon som har koll på detta
Citera
2023-08-30, 21:13
  #1755
Medlem
tantrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smexliq
Jag har en skuld på ungefär 2500 som jag måste försöka lösa ganska omgående. Men inget smslån beviljar mig, så jag är på jakt efter något smslån man kanske har missa. Det kanske rentav finns privatpersoner som är villiga att låna ut pengar.

Så min fråga är om det finns någon som har koll på detta

saldo.com kanske fungerar.
Citera
2023-09-09, 23:09
  #1756
Medlem
redhotchilis avatar
Finns det någon långivare som har räntefritt i säg 30 dagar? Har absolut inga problem att betala tillbaka innan dess. Enbart tänkt låna 3000kr pga oväntad kostnad i boendet.

Vilken långivare passar bäst in då?
Citera
2023-09-10, 20:59
  #1757
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redhotchili
Finns det någon långivare som har räntefritt i säg 30 dagar? Har absolut inga problem att betala tillbaka innan dess. Enbart tänkt låna 3000kr pga oväntad kostnad i boendet.

Vilken långivare passar bäst in då?


Loanstep betala tillbaka inom 14 dagar så betalar du ingenting extra.
Citera
2023-09-15, 18:30
  #1758
Medlem
Alltså finns det verkligen någon som lånar ut till någon utan jobb och har betalningsanmärkning? Står att det går bra med betalningsanmärkning men sen får man ändå avslag
Citera
2023-09-27, 13:12
  #1759
Medlem
Sjoestedts avatar
Finns det något snabblån som har räntefritt om man betalar inom 30 dagar?

Behöver verkligen någon som har det!
Citera
2023-10-10, 16:20
  #1760
Medlem
Finns det någon som vet om det finns privat person som har möjlighet att låna pengar?
Skriva låneavtal så klart. Hör av er till mig
Citera
2023-10-23, 18:14
  #1761
Medlem
Fittfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smexliq
Jag har en skuld på ungefär 2500 som jag måste försöka lösa ganska omgående. Men inget smslån beviljar mig, så jag är på jakt efter något smslån man kanske har missa. Det kanske rentav finns privatpersoner som är villiga att låna ut pengar.

Så min fråga är om det finns någon som har koll på detta
Du har tänkt betala en skuld på 2500 med hjälp av ett sms-lån? Är detta rätt uppfattat?
Citera
2024-01-17, 00:22
  #1762
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Loanstep betala tillbaka inom 14 dagar så betalar du ingenting extra.
Är det de som skickar sms hela tiden om att slutföra sin ansökan
Citera
2024-02-13, 07:08
  #1763
Medlem
Salddo. C o m någon med tidigare erfarenhet av att betala tillbaka kreditlån? Tog ett på fyllan i söndags och vill bli av med det så fort som möjligt, fick 8000 kr uttag och 12 000 outnyttjad kredit. På deras hemsida kan man betala lånet i sin helhet på 8458, är det bara att betala tillbaka eller är det något lurt man missar? Jag mejlade också samma dag jag tog det för 2 dagar sedan att jag vill utnyttja min ångerrätt och den skall vara bindande dagen man mejlet om att man vill använda den. Har annars god ekonomi, bra jobb men alla pengar i fonder och var på en bender och ville ha pengar fort utan att tänka. Tack på förhand
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback