Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-04-17, 01:42
  #1
Avstängd
shibbies avatar
Detta är något jag verkligen längtar efter.
Tänk er fall dom lyckas med alla karaktärer och allt helt perfekt


http://imdb.com/title/tt0803096/
Hittar knappt någon information bara

Vad tror ni?
Citera
2007-04-17, 01:47
  #2
Medlem
shows avatar
Jag kommer inte in på länken just nu (mitt internet cpar), och jag har aldrig spelat Warcraft, men jag gissar att de ska göra en film av spelet, eller någonting sådant. Ingenting jag ser fram emot precis, men visst, jag checkar in trailern när den finns ute för att se om det blir något bra (vilket det förmodligen inte blir).

Ptjaa.. vi får se.
Citera
2007-04-17, 01:58
  #3
Avstängd
shibbies avatar
Om man varit inbiten i spelen(warcraft3 och wow), så vore det ballt om dom lyckas faktiskt.
Vet att sånna här filmer ofta brukar bli skit.
Men om dom lyckas blir jag glad då jag tycker spelen är riktigt bra
Citera
2007-04-17, 02:31
  #4
Avstängd
Storyn håller ju väldigt hög klass. Gäller bara att det inte blir något ihopraffsat i stil med många andra i samma situation.
Blizzard har ju en förmåga att få till det där lilla extra på allt de gör, frågan är väll hur stor roll de själva spelar i filmskapandet.
Citera
2007-04-17, 06:21
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bootis
Storyn håller ju väldigt hög klass. Gäller bara att det inte blir något ihopraffsat i stil med många andra i samma situation.
Blizzard har ju en förmåga att få till det där lilla extra på allt de gör, frågan är väll hur stor roll de själva spelar i filmskapandet.

jag kan lova att dem inte släpper filmen om den inte håller hög klass dem gör inget halvdant!
Citera
2007-04-17, 07:27
  #6
Medlem
MisterCalles avatar
Om detta blir verklighet är det något jag verkligen ser fram emot
Citera
2007-04-17, 08:19
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankare
dem gör inget halvdant!
Du har uppenbarligen inte spelat expansionen Hellfire till Diablo 1
Citera
2007-04-17, 09:37
  #8
Medlem
Spunns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anderna
Du har uppenbarligen inte spelat expansionen Hellfire till Diablo 1

Haha du. Nu ska jag allt ta och rätta dig

det var inte blizzard som gjorde hellfire till diablo 1 utan det var sierra som gjorde denna mög exp men det är rätt skönt att man kan springa i tristram i alla fall.
Citera
2007-04-17, 10:03
  #9
Medlem
Blir det en spelfilm eller, vilket jag hoppas på, en animerad film?

Blizzard är suveräna på just animerade klipp. Det är bara att kolla alla de haft i sina spel, fyfan alltså
Citera
2007-04-17, 10:05
  #10
Medlem
Tiwazs avatar
Är den animerad kommer det att rycka i baugetten under hela bioupplevelsen!
Citera
2007-04-17, 10:16
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spunn
Haha du. Nu ska jag allt ta och rätta dig

det var inte blizzard som gjorde hellfire till diablo 1 utan det var sierra som gjorde denna mög exp men det är rätt skönt att man kan springa i tristram i alla fall.
My bad, ett hån mot spelarna var det iaf!
Citera
2007-04-17, 13:43
  #12
Medlem
Ser så fett fram emot den här filmen, men jag hoppas att de animerar den helt och hållet, jag tvivlar på att de imaginära figurerna kommer göra sig som utklädda skådespelare/halanimeringar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback